ضرر ۱.۵ میلیارد پوندی صنعت گردشگری انگلیس از اختلالات مخابراتی!
ICTna.ir – گزارشی از VodafoneThree ادعا میکند که اتصال ضعیف به این معنی است که شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت گردشگری بریتانیا، ۱.۵ میلیارد پوند از درآمد بالقوه خود را از دست میدهند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، طبق نظرسنجی این اپراتور تازه ادغامشده، ۷۴ درصد از شرکتهای کوچک و متوسط مرتبط با گردشگری، مانند هتلها، رستورانها و فروشگاههای سوغاتی، تابستان امسال از افزایش درآمدهای مالی خود خبر دادند، زیرا بسیاری از مسافران بریتانیایی تصمیم گرفتند برای سفرهای خود در این کشور بمانند، اما ۱۹ درصد معتقد بودند که اتصال ضعیف اینترنت مانع از بهرهبرداری کامل آنها از این فرصت شده است.
۳۳درصد احساس میکردند که اتصال بهتر به آنها کمک میکند تا تجارت الکترونیک خود را از طریق مواردی مانند بهبود گزینههای خرید آنلاین و افزودن خدماتی مانند کلیک و جمعآوری، رشد دهند، در حالی که ۴۱ درصد گفتند که وایفای خود را بهبود میبخشند و ۳۰ درصد ابزارهای هوش مصنوعی را برای پشتیبانی مشتری بررسی میکنند.
رسانههای اجتماعی در صدر فهرست آرزوهای SMEها قرار گرفتند و ۴۳ درصد گفتند که اگر اتصال بهتری داشته باشند، بیشتر از آن استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال، بیانیه مطبوعاتی که توسط تریسی تولمین، مدیر خانه برین وودلندز در خلیج کولوین، شمال ولز، تهیه شده بود، میگوید: به عنوان یک کسب و کار کوچک، رسانههای اجتماعی کلید شناخته شدن نام ما بودهاند، وقتی ما به صورت زنده از سراسر بریتانیا، آمریکا و حتی استرالیا پخش زنده داریم، مردم به ما ملحق میشوند! انتشار روزانه پست در مورد مهمانسرای ما در حالی که در منطقه خود هستیم، تعامل و رزرو را افزایش داده است و مهمانان ما را از طریق رسانههای اجتماعی کشف میکنند. اتصال خوب موبایل فقط خوب نیست، این چیزی است که پستها را به رزرو و دنبالکنندگان را به مهمان تبدیل میکند.
آندرهآ دونا، مدیر ارشد شبکه در وودافونتری در این خصوص افزود: ما میدانیم که گردشگری نقش مهمی در تقویت اقتصادهای محلی در سراسر انگلیس ایفا میکند و بهبود اتصال، رشد آنها را تا ۱.۵ میلیارد پوند در سال تسریع میکند. به همین دلیل است که وودافونتری ۱۱ میلیارد پوند برای ساخت شبکهای سرمایهگذاری میکند که اتصال قابل اعتماد و با کیفیتی را به تمام گوشه و کنار بریتانیا ارائه دهد. سایتهای اولیه ما با دقت انتخاب شدهاند تا بیشترین سود را برای مشتریان، به ویژه در مناطق روستایی و ساحلی که تقاضا در ماههای تابستان افزایش مییابد، به ارمغان بیاورند. این به معنای پخش روانتر و دانلود سریعتر برای مصرفکنندگان و همچنین دسترسی برابر به ابزارهای دیجیتال برای افزایش بهرهوری و رشد کسبوکارهای محلی است.
وودافون تری میگوید اگر اتصال اینترنت بهبود یابد، ۱.۵ میلیارد پوندی که ظاهراً برای جذب مشتری در نظر گرفته شده است، در ۵۰ نقطه مهم اقامت در انگلیس، از جمله برایتون، تنبی و ویتبی، احساس خواهد شد. گفته میشود خردهفروشانی که به صنعت گردشگری خدمت میکنند میتوانند درآمد سالانه خود را ۹۰۰ میلیون پوند افزایش دهند، در حالی که اگر اتصال اینترنت بهتر باشد، کسبوکارهای غذا و نوشیدنی میتوانند ۴۰۰ میلیون پوند سود کسب کنند.
بر اساس این گزارش، ساحل ساسکس بیشترین بهره را از بهبود اتصال به شبکه خواهد برد و چهار شهر ساحلی در صدر این فهرست قرار دارند. در وورثینگ، هر شرکت کوچک و متوسط گردشگری میتواند تا سقف ۲۰۰ هزار پوند در سال درآمد داشته باشد و پس از آن برایتون با ۱۷۱ هزار پوند و ایستبورن و هستینگز هر کدام با حدود ۱۲۷ هزار پوند قرار دارند.
در این بیانیه آمده است: این ارقام نشاندهنده تعداد بالای کسبوکارهای فصلی و تعداد بالای بازدیدکنندگان در این مناطق است، همراه با دادههای نظرسنجی در مورد درآمد اضافی که کسبوکارهای کوچک و متوسط معتقدند میتوانند با بهبود اتصال ایجاد کنند.
البته، ارائه ارقام دقیق برای این موارد مستلزم کار عملی زیادی است، اما با این حال دور از ذهن نیست که اتصال نامناسب بتواند درآمد برخی از کسبوکارها را به روشی که VodafoneThree توصیف میکند، کاهش دهد. اینکه آیا آنچه به دلیل اتصالات شبکه بیکیفیت از دست میرود، به ۱.۵ میلیارد پوند میرسد، چه کسی میداند؟
این اپراتور از این آمار برای تکرار برخی از تعهدات خود استفاده کرد، از جمله وعده ارائه پوشش 4G به 16هزار و 500 کیلومتر از بریتانیا که قبلاً برای مشتریان وودافون یا Three در دسترس نبود، و اینکه حدود 71 درصد از جمعیت بریتانیا تا پایان سال اول عملیات ادغام به سریعترین سرعت 5G VodafoneThree دسترسی خواهند داشت.