تلفن همراه

گوشی

September 9, 2025
20:08 سه شنبه، 18ام شهریورماه 1404
کد خبر: 201329

گوگل آپدیتی برای حل مشکل نمایشگر پیکسل 10 منتشر کرد

منبع: دیجیاتو

گوگل می‌گوید آپدیتی برای حل مشکل برفکی شدن نمایشگر پیکسل 10 منتشر کرده و این به‌روزرسانی به‌زودی برای دستگاه‌های بیشتری عرضه می‌شود.

گوگل تأیید کرده که درحال انتشار راه‌حلی برای رفع مشکل برفکی شدن صفحه در پیکسل 10 است. این اختلال که تنها تعداد محدودی از دستگاه‌های پیکسل 10 را تحت تأثیر قرار داده، باعث شده کاربران با صفحه‌ای پر از نویز و خطوط ثابت مواجه شوند.

شرکت گوگل در بیانیه‌ای به Android Authority اعلام کرده است که از تاریخ 3 سپتامبر (12 شهریور) انتشار آپدیت رفع مشکل را آغاز کرده و در هفته‌های آینده نیز به این کار ادامه خواهد داد.

آپدیت گوگل برای حل مشکل برفکی شدن نمایشگر پیکسل 10
طبق اعلام گوگل، با نصب به‌روزرسانی سپتامبر 2025، مشکل برفک صفحه باید برطرف شود. این آپدیت امنیتی شامل مجموعه‌ای از اصلاحات و بهبودهای نرم‌افزاری است و اگرچه در فهرست تغییرات این آپدیت به‌طور مستقیم به مشکل «صفحه برفکی» اشاره نشده، اما به اصلاحی برای «مشکل تیره شدن صفحه هنگام جابه‌جایی بین صفحات وب در مرورگر درون‌برنامه‌ای تحت شرایط خاص» اشاره شده است که به‌نظر می‌رسد همان مشکل برفک صفحه باشد.

کاربران پیکسل 10 گزارش داده‌اند که گاهی صفحه‌نمایش برای بیش از 10 دقیقه پر از نویز و خطوط ثابت می‌شود. این موضوع از زمان عرضه پرچمداران جدید در فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند ردیت منتشر شده و بسیاری احتمال می‌دهند مشکل با پردازشگر گرافیکی یا درایورهای صفحه‌نمایش مرتبط باشد.

کاربران پیکسل 10 با نصب آپدیت ماه سپتامبر می‌توانند این مشکل را برطرف کنند و انتظار می‌رود این به‌روزرسانی در هفته‌های آینده برای تعداد بیشتری از دستگاه‌ها عرضه شود.

گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرده است که تیم فنی از مشکل آگاه است و روند رفع آن ادامه دارد. انتشار این آپدیت از 3 سپتامبر شروع شده و به‌تدریج برای تمام دستگاه‌ها تکمیل خواهد شد. این اقدام گوگل نشان می‌دهد که این مشکل نرم‌افزاری بوده و شرکت با انتشار به‌روزرسانی بر ارائه تجربه کاربری یکپارچه و بدون اختلال تمرکز دارد.

گوگل با انتشار سریع این آپدیت تلاش می‌کند تا کاربران پیکسل 10 از نمایشگر بدون نویز و عملکرد پایدار بهره‌مند شوند و به‌همین‌دلیل نصب جدیدترین به‌روزرسانی به تمامی کاربران توصیه می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.