تلفن همراه

گوشی

October 20, 2025
11:57 دوشنبه، 28ام مهرماه 1404
کد خبر: 204283

هدف برند ناتینگ جلب نظر نسل Z است

منبع: دیجیاتو

راه رقابت با اپل و سامسونگ ظاهراً به‌دست آوردن بازار کاربران نسل زد است.

مدیرعامل برند ناتینگ اعلام کرده که این شرکت می‌خواهد محصولات خود را برای نسل Z ارائه کند و سهمی از این بازار که توسط اپل و سامسونگ تصاحب شده به خود اختصاص دهد.

به گزارش بیزینس اینسایدر، «کارل پی»، مدیرعامل شرکت نوپای Nothing که اکنون ارزش آن ۱.۳ میلیارد دلار برآورد می‌شود، ممکن است راهی برای گسترش سهم این برند در بازار یافته باشد. پی که در پادکست Access حضور یافته بود گفت: «کاربران ما بسیار جوان هستند. در ابتدا تقریباً غیرممکن است که در بین همه مردم جهان محبوب باشیم، بنابراین ما باید یک مسیر مشخص را انتخاب کنیم.»

محصولات برند ناتینگ با هدف جذب نسل Z ساخته می‌شوند
پی می‌گوید شرکتش دریافته است که محصولات آنها بیشترین جذابیت را برای مصرف‌کنندگان جوان دارند، مشتریانی که با انگیزه متفاوت‌بودن و یافتن هویت شخصی خود در دستگاه‌هایی که انتخاب می‌کنند، به سراغ محصولات این شرکت می‌روند. او افزود نسل جوان کمتر تحت تأثیر برند اپل قرار دارند؛ زیرا در دوران رشد خود شاهد اوج گرفتن اپل نبوده‌اند.

پی گفت که میانگین سن کاربران شرکت او ۲۶ سال است. او مدعی شد که میانگین سن کاربران سامسونگ ۴۵ سال است. تقریباً ۷۰ درصد کاربران اپل نیز بین ۱۸ تا ۴۴ سال سن دارند.

تا سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵، سامسونگ در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند رتبه اول را به دست آورد و اپل با فاصله‌ای اندک در رتبه دوم قرار گرفت. پس از این دو شرکت نیز برندهای چینی قرار گرفتند.

برند تاتینگ اما درحال پیداکردن جایگاه خاص خود در بازار است. این شرکت اکنون بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ کارمند دارد و طبق گفته پی، امسال قصد دارد فروش خود را به یک میلیارد دلار برساند.

برخی مدل‌های گوشی هوشمند ناتینگ مانند Phone 2 و Phone 3، قیمت‌هایی بین حدود ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلار دارند. این گوشی‌ها از نظر ساختار و طراحی مشابه آیفون هستند، با این تفاوت که پشت آنها شفاف است و بخشی از سخت‌افزار داخلی را در معرض دید کاربر قرار می‌دهد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.