بانکداری و پرداخت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 2, 2025
12:44 یکشنبه، 11ام آبانماه 1404
کد خبر: 205370

بلوبانک، یکتانت و یکتاپی در راستای توسعه بانکداری شرکتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

منبع: پیوست

بلوبانک سامان، یکتانت و یکتاپی در راستای توسعه بانکداری شرکتی و توانمندسازی کسب‌و‌کارهای دیجیتال تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی یکتانت همکاری جدیدی میان بلوبانک سامان، یکتانت، و یکتاپی شروع شده است. این همکاری با هدف توسعه خدمات بانکداری شرکتی و ایجاد اکوسیستم یکپارچه بانکی و اعتباری شکل گرفته است و بر ترکیب زیرساخت‌های دیجیتالی بلوبانک، ظرفیت تبلیغاتی یکتانت و تجربه اعطای اعتبار و تسهیلات یکتاپی استوار است.

بر اساس این توافق، مجموعه‌ خدماتی مثل ارائه تسهیلات پرسنلی و سازمانی (محصولات اعتباری و اقساطی) برای کسب‌وکارها، توسعه و معرفی خدمات بانکداری شرکتی از طریق پنل سازمانی، بهره‌گیری از شبکه گسترده یکتانت برای معرفی خدمات بلوبانک سامان، اعطای محصولات اعتباری B2B2E و وام‌هایی تا سقف ۵ میلیارد ریال توسط یکتاپی و همچنین عرضه ابزارهای نوین پرداخت همچون «پرداخت با لینک»، برای کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی ارائه خواهد شد.

رضا حیدری، مدیرعامل بلوبانک سامان درباره این همکاری گفت: «چشم‌اندازهایی که برای بلو ترسیم کرده‌ایم حول محور ساخت یک اکوسیستم مالی دوست‌داشتنی برای کاربران طراحی شده است؛ هدف این است که در آینده‌ای نه چندان دور، کاربران همه نیازهای مالی خود را در اکوسیستمی که بلو برایشان فراهم کرده رفع و رجوع کنند. همکاری‌های سازمانی این روزها نقش پررنگ‌تری در بلو دارد و ورود به حوزه بانکداری شرکتی، می‌تواند نقطه عطفی در مسیر پیش‌روی ما باشد. این همکاری یک بار دیگر توانمندی‌های بلو را در زمینه تأمین مالی دیجیتال و ارائه خدمات بانکی به کسب‌وکارها نمایش می‌دهد.»
مرتضی حسینی‌نژاد، معاون کسب‌وکار بلوبانک سامان به این موضوع اشاره کرد که :« ماموریت ما تسهیل امور مالی است و این همکاری، تحقق همین مأموریت در مقیاس شرکتی است. در بلو با فراهم کردن پلتفرم جامع مالی و اعتباری خود، قصد داریم خدماتی را ارائه دهیم که شرکت‌ها و پرسنل آن‌ها به اعتبار و تسهیلات مورد نیاز خود، درست در زمان و مکان مناسب دسترسی پیدا کنند. بلو در این همکاری، نقش تأمین‌کننده زیرساخت‌های مالی دیجیتال و پرداخت را ایفا می‌کند تا در کنار ظرفیت اعتباری یکتاپی و شبکه گسترده یکتانت، راه‌حل‌های مالی و اعتباری سریع، مقرون‌به‌صرفه و قابل اتکایی به شرکت‌ها و کارکنان آن‌ها ارائه دهد»

علیرضا کامرانیان‌فر، قائم‌مقام مدیرعامل یکتانت نیز افزود :«ما در یکتانت به عنوان شریک تجاری راهبردی بلوبانک، طی سال‌های اخیر کمپین‌های متنوعی را در صدها نمایش‌دهنده تبلیغات اجرا کردیم که نتیجه آن بیش از ۳.۵ میلیون نصب اپلیکیشن بلوبانک و بلوجونیور بوده است. پس از این همکاری موفق، فصل جدیدی از مشارکت راهبردی بلوبانک و یکتانت با موضوع توسعه بازار در حوزه بانکداری شرکتی و همچنین بازاریابی محصولات اعتباری نوین بلوبانک با نقش‌آفرینی یکتاپی آغاز شده است.»

محمدرضا علمی‌فرد، مدیرعامل یکتاپی، با اشاره به نقش این شرکت گفت :«یکتاپی در دو سال اخیر با سرویس «الان بخر، بعداً پرداخت کن» برای کسب‌وکارها، دسترسی به اعتبار را آسان‌تر کرده است. اکنون با این همکاری می‌توانیم مدل‌های جدیدی از تسهیلات سازمانی و B2B2E را عرضه کنیم و گامی عملی در جهت تأمین مالی سریع و کارآمد برای کسب‌وکارها برداریم.»

یکتانت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال در ایران، با تکیه بر زیرساخت‌های فناورانه، داده‌محور و مبتنی بر هوش مصنوعی، راهکارهای متنوع و بهینه‌سازی‌شده‌ای برای بازاریابی کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. این شرکت با همکاری گسترده با ناشران دیجیتال و بیش از ۳۰۰ هزار کسب‌وکار، شبکه‌ای یکپارچه از ابزارهای تبلیغاتی و سرویس‌های تحلیلی را فراهم کرده است.

بلوبانک سامان با بیش از ۱۷ میلیون کاربر فعال، یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان منابع مالی برای کسب‌وکارها در کشور به شمار می‌رود. این بانک دیجیتال در سال‌های اخیر با تمرکز بر ارائه خدمات نوآورانه در حوزه بانکداری و پرداخت، جایگاه ویژه‌ای در میان کسب‌وکارها و مشتریان فردی کسب کرده است. از جمله خدمات کلیدی بلوبانک سامان که در چارچوب این همکاری نقش پررنگی دارند، می‌توان به توسعه تسهیلات سازمانی، ارائه پنل سازمانی و طراحی ابزارهای پرداخت متمرکز ویژه کسب‌وکارها و فعالان شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

گفتنی است، یکتاپی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برای نخستین‌بار در کشور سرویس «الان بخر، بعداً پرداخت کن» را به طور اختصاصی برای کسب‌وکارها (B2B BNPL) راه‌اندازی کرد. اکنون با آغاز همکاری استراتژیک با بلوبانک سامان و یکتانت، یکتاپی خدمات خود را به ارائه تسهیلات مدل B2B2E برای کارکنان سازمان‌ها و همچنین اعطای وام‌های تا سقف ۵ میلیارد ریال با باپرداخت ۶ ماهه و ۱۲ ماهه توسعه داده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.