اپلیکیشن

تلفن همراه

November 8, 2025
15:47 شنبه، 17ام آبانماه 1404
کد خبر: 205655

اسنپ کمپین ۱۱ سالگی خود را با هدف همراه کردن نسل جدید برگزار می‌کند

منبع: دیجیاتو

در این کمپین، هر کاربر می‌تواند با مراجعه به سوپراپ، کاراکتر اختصاصی خود را بر اساس داده‌های یک سال گذشته‌اش دریافت کند.

سوپراپ اسنپ در یازدهمین سال فعالیت خود، کمپین تعاملی «۱۱ سال دوستی» را با شعار «دوستیمون یکِ یکه!» آغاز کرد. این کمپین با هدف ایجاد تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده و برقراری ارتباط عمیق‌تر با نسل جدید، بر تحلیل داده‌های رفتاری کاربران متمرکز است.

در این کمپین، هر کاربر می‌تواند با مراجعه به سوپراپ، کاراکتر اختصاصی خود را بر اساس داده‌های یک سال گذشته‌اش دریافت کند. این کاراکتر، نمایانگر سبک استفاده‌ی فرد از خدمات اسنپ است.

خلق تجربه‌ی هوشمند با تکیه بر هوش مصنوعی
«میثم ملاشریفی»، معاون بازاریابی گروه اسنپ، ۱۱ سالگی این برند را فصلی برای خلق تجربه‌ای هوشمند و برقراری پیوند با نسل جدید توصیف کرد.

او در این باره گفت:

نوآوری در اسنپ همواره بر پایه‌ داده و فناوری تعریف شده است. امروز، با تکیه بر الگوریتم‌های یادگیری ماشین و تحلیل رفتار کاربر، می‌توانیم تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده برای مخاطبان ایجاد کنیم. در کمپین ۱۱ سالگی اسنپ، داده‌های یک سال گذشته‌ کاربران با کمک هوش مصنوعی پردازش می‌شود و در قالب یک لندینگ اختصاصی با کاراکتر منحصربه‌فرد به نمایش درمی‌آید.

به گفته‌ی ملاشریفی، این رویکرد پاسخی به نیازهای نسل جدید کاربران است که انتظار تعاملات شخصی‌تر دارند و نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند ارتباط میان برند و سبک زندگی کاربران را بازتعریف کند.

هدایایی به پاس همراهی
کاربران در طول برگزاری این کمپین می‌توانند با مراجعه به بخش «استوری» اسنپ، داستان شخصی و کاراکتر اختصاصی خود را دریافت کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اسنپ اعلام کرده است که با اشتراک‌گذاری این استوری شخصی، کاربران شانس دریافت جایزه خواهند داشت. دو جایزه بزرگ آیفون ۱۷ برای این رویداد در نظر گرفته شده است که به قید قرعه اهدا می‌شود.

معاون بازاریابی گروه اسنپ توضیح می‌دهد که این تجربه شخصی‌سازی‌شده، فرصتی برای تعامل بیشتر و خلق محتوای کاربرمحور فراهم می‌کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.