فروش ۳.۸ همتی دیجیپی در بلکفرایدی
دیجیپی در کمپین بلکفرایدی ۱۴۰۴ با ثبت رکورد فروش ۳.۸ همتی و رشد ۱۵۳ درصدی خرید اعتباری، جایگاه خود را بهعنوان موتور محرک لندتک کشور تثبیت کرد.
در بازه ۱ تا ۱۰ آذر ۱۴۰۴، دیجیپی با ارائه اعتبار BNPL و تسهیل مسیر دریافت وام لندتک، توانست رکورد فروش ۳٫۸ همتی توسط کاربران را ثبت کند. مبلغی که بار دیگر نقش دیجیپی را بهعنوان موتور اصلی جریان ارائه خدمات مالی دیجیتال در کشور، برجسته میکند. کاربران دیجیپی در این بازه، بالغ بر یک میلیون و دویست سفارش از ۲۱ دستهبندی کالا و خدمات ثبت کردهاند.
حجم فروش اعتباری ثبتشده در این ۱۰ روز، رشد ۱۵۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است؛ رشدی که نشان میدهد خرید اعتباری برای بخش قابلتوجهی از کاربران به یک رفتار پایدار تبدیل شده و خدمات مالی دیجیتال جایگاه خود را در خریدهای روزمره تثبیت کردهاند.
از این حجم فروش اعتباری، ۵۲ درصد در دیجیکالا و ۴۸ درصد در بیش از ۲۸۰۰ پذیرنده حوزههای مختلف کالا و خدمات رقم خورده است. این توزیع نشان میدهد خدمات اعتباری دیجیپی دیگر فقط در یک پلتفرم مصرف نمیشود؛ بلکه در اکوسیستم گستردهتری از فروشگاهها و برندها به جریان درآمده است.
دسترسی بدون قطعی
پرترافیکترین روزهای کمپین، یکم و هفتم آذر بود و با وجود موج ورود کاربران، سرویس دیجیپی بدون اختلال و قطعی، در دسترس کاربران بوده است. این سطح از پایداری، نشاندهنده توان زیرساختی دیجیپی در مدیریت اوج فشار تراکنشی بلکفرایدی است. بیش از ۵۰ میلیون بازدید از سوپراپلیکیشن دیجیپی در بازه بلکفرایدی صورت گرفته است.
اولویت اعتبار در اقتصاد با قدرت خرید محدود
در بلکفرایدی، بیشترین مبلغ خرید اعتباری یک کاربر، ۳۹۰ میلیون و کمترین خرید ۵۰۰۰ تومان بوده است. این اعداد نشان میدهند که کاربران فارغ از مبلغ خرید خود، از پرداخت اعتباری به عنوان یک روش پایدار برای مدیریت نقدینگی و افزایش انعطافپذیری مالی در زندگی روزمره استفاده میکنند.
رکورد فروش ۳٫۸ همتی در این بازه نشان میدهد که رفتار خرید اعتباری، تبدیل به راهکاری برای حفظ نقدینگی محدود افراد شده تا بتوانند به کمک آن، قدرت خریدشان را حفظ کنند.
