تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 3, 2025
15:33 چهارشنبه، 12ام آذرماه 1404
کد خبر: 207506

فروش ۳.۸ همتی دیجی‌پی در بلک‌فرایدی

منبع: زومیت

دیجی‌پی در کمپین بلک‌فرایدی ۱۴۰۴ با ثبت رکورد فروش ۳.۸ همتی و رشد ۱۵۳ درصدی خرید اعتباری، جایگاه خود را به‌عنوان موتور محرک لندتک کشور تثبیت کرد.
در بازه ۱ تا ۱۰ آذر ۱۴۰۴، دیجی‌پی با ارائه اعتبار BNPL و تسهیل مسیر دریافت وام لندتک، توانست رکورد فروش ۳٫۸ همتی توسط کاربران را ثبت کند. مبلغی که بار دیگر نقش دیجی‌پی را به‌عنوان موتور اصلی جریان ارائه خدمات مالی دیجیتال در کشور، برجسته می‌کند. کاربران دیجی‌پی در این بازه، بالغ بر یک میلیون و دویست سفارش از ۲۱ دسته‌‌بندی کالا و خدمات ثبت کرده‌اند.

حجم فروش اعتباری ثبت‌شده در این ۱۰ روز، رشد ۱۵۳ درصدی نسبت به دوره‌ مشابه سال‌ گذشته داشته است؛ رشدی که نشان می‌دهد خرید اعتباری برای بخش قابل‌توجهی از کاربران به یک رفتار پایدار تبدیل شده و خدمات مالی دیجیتال جایگاه خود را در خریدهای روزمره تثبیت کرده‌اند.

از این حجم فروش اعتباری، ۵۲ درصد در دیجی‌کالا و ۴۸ درصد در بیش از ۲۸۰۰ پذیرنده حوزه‌های مختلف کالا و خدمات رقم خورده است. این توزیع نشان می‌دهد خدمات اعتباری دیجی‌پی دیگر فقط در یک پلتفرم مصرف نمی‌شود؛ بلکه در اکوسیستم گسترده‌تری از فروشگاه‌ها و برندها به جریان درآمده است.

دسترسی بدون قطعی
پرترافیک‌ترین روزهای کمپین، یکم و هفتم آذر بود و با وجود موج ورود کاربران، سرویس دیجی‌پی بدون اختلال و قطعی، در دسترس کاربران بوده است. این سطح از پایداری، نشان‌دهنده توان زیرساختی دیجی‌پی در مدیریت اوج فشار تراکنشی بلک‌فرایدی است. بیش از ۵۰ میلیون بازدید از سوپراپلیکیشن دیجی‌پی در بازه بلک‌فرایدی صورت گرفته است.

اولویت اعتبار در اقتصاد با قدرت خرید محدود
در بلک‌فرایدی، بیشترین مبلغ خرید اعتباری یک کاربر، ۳۹۰ میلیون و کمترین خرید ۵۰۰۰ تومان بوده است. این اعداد نشان می‌دهند که کاربران فارغ از مبلغ خرید خود، از پرداخت اعتباری به عنوان یک روش پایدار برای مدیریت نقدینگی و افزایش انعطاف‌پذیری مالی در زندگی روزمره استفاده می‌کنند.

رکورد فروش ۳٫۸ همتی در این بازه نشان می‌دهد که رفتار خرید اعتباری، تبدیل به راهکاری برای حفظ نقدینگی محدود افراد شده تا بتوانند به کمک آن، قدرت خریدشان را حفظ کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.