تلفن همراه

گوشی

December 9, 2025
18:45 سه شنبه، 18ام آذرماه 1404
کد خبر: 208003

مشکل نمایشگر گوشی‌های سری پیکسل ۹ تأیید شد

منبع: دیجیاتو

گوشی‌های پیکسل ۹ پرو فولد که مشکل عملکردی دارند هم شامل این برنامه تعمیراتی می‌شوند.

گوگل تأیید کرده که گوشی‌های پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو با مشکل نمایشگر مواجه هستند و به همین دلیل یک برنامه تعمیر رایگان برای این مدل‌ها راه‌اندازی کرده است.

پس از آنکه برخی از مالکان گوشی‌های پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو اعلام کردند که این دستگاه‌ها با مشکل نمایشگر مواجه هستند، گوگل حالا در بیانیه‌ای رسمی این مشکل را تأیید و برنامه‌ای برای تعمیر آن‌ها راه‌اندازی کرده است. این شرکت همین برنامه را برای پیکسل ۹ پرو فولد نیز فعال کرده، اما مشخص نیست که مشکل دقیق این گوشی تاشو چیست و فقط به مشکلات مربوط به عملکرد دستگاه اشاره شده است.

گوشی‌های سری پیکسل ۹ که مشکل نمایشگر دارند رایگان تعمیر می‌شوند
به گفته گوگل، اگر نمایشگر پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو شما دچار یک خط عمودی از پایین تا بالا شود یا سوسو بزند، ممکن است واجد شرایط تعمیر رایگان تحت برنامه جدید تعمیرات گسترده قرار بگیرد. گوگل برای پیکسل ۹ پرو فولد هیچ اشاره‌ای به نقص نمایشگر نکرده، اما می‌گوید هر دستگاهی که دچار مشکل عملکردی باشد، رایگان تعمیر خواهد شد.

گوگل برای دستگاه‌های واجد شرایط پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو تا ۳ سال پس از تاریخ خرید اصلی، تعویض رایگان نمایشگر ارائه می‌دهد. تمام تعمیرات در این برنامه، از جمله برای مدل فولد، تنها پس از آن انجام می‌شود که یک مرکز تعمیرات دستگاه را بررسی و مشکل را تأیید کند.

نکته مهم این است که همه مدل‌های پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو و همچنین مدل فولد واجد شرایط این برنامه نیستند. گوگل می‌گوید گوشی‌هایی که صفحه‌نمایش ترک‌خورده، آسیب‌دیده یا با نشانه‌های نفوذ مایعات دارند، شامل تعویض رایگان نمایشگر نمی‌شوند.

البته اگر دستگاه واجد شرایط نباشد، می‌توان از گارانتی استاندارد استفاده کرد یا هزینه تعمیرات خارج از گارانتی را پرداخت. برنامه تعمیراتی گوگل هم‌اکنون فعال است و کاربران می‌توانند از طریق مراکز حضوری این شرکت، مراکز خدمات مجاز یا سرویس‌های آنلاین درخواست تعمیر ثبت کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.