اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 21, 2025
14:15 یکشنبه، 30ام آذرماه 1404
کد خبر: 208758

فیلیمو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

منبع: پیوست

پلتفرم «فیلیمو» در آستانه شب یلدا از هویت بصری تازه خود رونمایی کرد تا پس از ۱۱ سال فعالیت، حضورش در شبکه نمایش خانگی را با شمایلی متفاوت، کلید بزند.

به گزارش روابط‌عمومی فیلیمو، فیلیمو که زیرمجموعه هلدینگ صباایده است، در هویت جدید خود برای نخستین‌بار از شعار رسمی «ما دنبال داستانیم» به‌عنوان تگ‌لاین برند استفاده کرده است؛ شعاری که به گفته این پلتفرم، بیانگر رویکرد محتوایی و هویتی تازه آن در صنعت سرگرمی است.

بر اساس اعلام این پلتفرم، ری‌برندینگ فیلیمو تنها به تغییر لوگو یا رنگ‌بندی محدود نشده و با طراحی یک سیستم جامع مدیریت برند همراه بوده است؛ سیستمی که قرار است انسجام هویت برند را در تمام نقاط تماس از تولید محتوا تا تبلیغات محیطی و دیجیتال حفظ کند. در این چارچوب، نقش برند به‌صورت مستقل از فیلم‌ها و سریال‌ها پررنگ‌تر از گذشته تعریف شده است.

همزمان با این تغییرات، فیلیمو از موسیقی اختصاصی برند خود نیز رونمایی کرده است. جینگل جدید این پلتفرم توسط کریستف رضاعی، آهنگساز ایرانی–فرانسوی ساخته شده و قرار است به‌عنوان امضای صوتی فیلیمو در اپلیکیشن، کمپین‌های تبلیغاتی و تولیدات اختصاصی مورد استفاده قرار بگیرد.

از ویژگی‌های هویت تازه فیلیمو، انتخاب یک هویت بصری داینامیک و منعطف است؛ رویکردی که امکان استفاده متغیر از لوگو، رنگ‌ها و المان‌های گرافیکی را متناسب با ژانرها و کمپین‌های مختلف فراهم می‌کند. این هویت بصری به‌گونه‌ای طراحی شده که در عین انعطاف، انسجام کلی برند حفظ شود.

فیلیمو اعلام کرده است که با تکیه بر بیش از ۱۲۰ هزار عنوان محتوای آرشیوی و تولیدات اختصاصی، ری‌برندینگ جدید را گامی برای تثبیت جایگاه خود در بازار رقابتی شبکه نمایش خانگی و ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان می‌داند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.