بانکداری و پرداخت الکترونیک

July 17, 2009
10:45 جمعه، 26ام تیرماه 1388
کد خبر: 21729

جشنواره خدمات بانکی ایرانسل آغاز شد

ICTna.ir – ایرانسل در راستای ارایه طرح های تشویقی و نوین خود به مشترکین سیم کارت های اعتباری، اقدام به برگزاری “جشنواره ویژه خدمات بانکی” کرده است.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، کلیه مشترکانی که در فاصله زمانی 22 تیر تا 31 شهریور ماه 88 برای تهیه شارژ سیم کارت اعتباری خود، از خدمات یکی از بانک های طرف قرارداد ایرانسل استفاده کنند، در قرعه کشی دو میلیون ریال اعتبار مکالمه رایگان داخل شبکه ایرانسل و 50 سکه تمام بهار آزادی برای ده نفر شرکت داده می شوند.


مشترکان برای شرکت در این قرعه کشی کافی است اقدام به خرید شارژ‍ از یکی از بانک های طرف قرارداد ایرانسل نمایند و در صورتی که میزان خریداری شده از سوی مشترک در زمان اعلام شده بیش از 300 هزار ریال باشد، به طور خودکار در قرعه کشی جایزه بزرگ ایرانسل نیز شرکت داده می شوند.


براساس این گزارش، مشترکانی که حداقل 300 هزار ریال در فاصله زمانی 22 تیر تا 31 شهریور ماه 88 از طریق هر یک از بانک های طرف قرارداد ایرانسل شارژ دریافت کنند، در قرعه کشی جایزه بزرگ ایرانسل که شامل چهار میلیون ریال اعتبار مکالمه رایگان داخل شبکه، 10 سکه بهار آزادی و یکدستگاه گوشی نوکیا مدل E75 میباشد، شرکت داده میشوند.


برای شرکت در این قرعه کشی و تهیه شارژ سیم کارت، مشترکان می توانند به یکی از دستگاه های خودپرداز (ATM) بانک های ملی، صادرات، کشاورزی و شعب منتخب بانک تجارت، وبسایت اینترنتی بانک های اقتصاد نوین، سامان، ملت، پاسارگاد و پارسیان، پایانه های فروش (POS) بانک های پاسارگاد، پست بانک و برخی از پایانه های فروش بانک ملت و همچنین کیوسک های ارائه خدمات بانکی بانک های اقتصاد نوین و سامان مراجعه نمایند و یا از نرم افزار “همراه بانک” بانک صادرات استفاده کنند.


اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره خدمات بانکی ایرانسل از جمله فروشندگان مجاز ایرانسل که دارای پایانه های فروش هستند و همچنین نشانی وبسایت های بانک های ارائه دهنده رمز شارژ در وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.Irancell.ir قرار گرفته است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.