مخابرات فضایی

August 30, 2009
10:11 یکشنبه، 8ام شهریورماه 1388
کد خبر: 22658

یوسف نژاد: تقی پور حداقل امتیازهای رای اعتماد را دارد

ICTna.ir – سابقه های مدیریتی درون مجموعه و صلاحیت های تحصیلی از ویژگی های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) علی اصغر یوسف نژاد، مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه های ارایه شده از سوی آقای تقی پور و همچنین توجه ایشان به بخش خصوصی از دیگر ویژگی های مثبت ایشان است.
وی افزود: ویژگی های مطرح شده نشان می دهد که وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات حداقل امتیازهای لازم را برای تصدی این پست دار است.
مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص جلسه کمیسیون با مهندس رضا تقی پور گفت: در این جلسه سوالات متفاوتی در حوزه های مختلف از جمله اجرای کامل اصل 44 مطرح شد که ایشان توانستند پاسخ های قانع کننده ای به نمایندگان ارایه کنند.
وی ادامه داد: یکی از امتیازهای مهم مهندس تقی پور این است که ایشان از درون مجموعه وزارت ارتباطات انتخاب شده اند و به واسطه ارتباط ایشان با پرسنل، می توانند نگرش همکاری را ایجاد کنند.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، هفته گذشته دکتر محمود احمدی نژاد، مهندس رضا تقی پور انوری را برای تصدی پست وزارت ارتباطات در کابینه دهم به مجلس معرفی کرد.
مهندس رضا تقی پور دارای مدرک مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد مهندس صنایع از دانشگاه علم صنعت است.
معاونت وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فضایی کشور، قائم مقامی مدیر عامل صنایع الکترونیک ایران، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صنایع الکترونیک شیراز و همچنین ریاست هیات مدیره صنایع اپتیک اصفهان از جمله مسوولیت های اجرایی مهندس تقی پور است.
مهندس رضا تقی پور در طول 20 سال گذشته، مدیریت پروژه های بزرگ صنعتی در زمینه فناوری پیشرفته شامل فناوری های ارتباطات، الکترونیک و فضایی را بر عهده داشته است.
لازم به ذکر است، مهندس رضا تقی پور انواری مجری طراحی و ساخت ماهواره امید نیز بوده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.