توضیح بانک ملی دربارهی رسید خرید شارژ تلفن همراه
بانک ملی اعلام کرد: در صورت بروز مشکلاتی نظیر عدم ارائه رسید، عدم چاپ سریال و مخدوش و ناخوانا بودن رسید در هنگام خرید شارژ تلفن همراه، جای نگرانی برای مشترکان وجود ندارد.
به گزارش ایسنا روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد که مشتریان درصورت بروز چنین مسائلی میتوانند با مراجعه به اولین دستگاه خودپرداز بانک ملی، چاپ مشخصات مربوط به 3 تراکنش آخر خرید شارژ از هر اپراتور (همراه اول، ایرانسل، تالیا و اسپادان ـ در حوزه استان اصفهان ـ) را دریافت کنند.