بانکداری و پرداخت الکترونیک

November 20, 2011
19:08 یکشنبه، 29ام آبانماه 1390
کد خبر: 38124

سامانه تخفیف آنلاین برای خدمات شهری راه اندازی شد


سامانه تخفیف آنلاین “بایکس” با هدف رونق کسب و کار الکترونیکی و خدمات الکترونیکی شهری راه اندازی شد.
به گزارش مهر، راه اندازی فروشگاه خرید آنلاین همراه با تخفیف buyex ، برگرفته از مدل آمریکایی “گروپ آن ” است که ارائه تمامی خدمات شهری را به صورت آنلاین و با ارائه کوپنهای تخفیف ممکن می کند.


این فروشگاه آنلاین که با هدف توسعه چرخه تجارت الکترونیک و کمک به سبد اقتصاد خانوار، تبیین ساختار دولت الکترونیکی ، کاهش سفرهای درون شهری و گسترش کارآفرینی، خدمات شهری را به صورت اینترنتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ در راستای گسترش طرح شهروند الکترونیک، اول آذرماه جاری فعالیت خود را به صورت تجاری آغاز خواهد کرد که در فاز اول ارائه خدماتی در گروههای آموزش و یادگیری، توریسم، ورزش و تفریح و سلامت و زیبایی را در دستور کار دارد.


طی چهار سال آینده و با نهایی شدن این طرح به مرور زمان سایر خدمات، صنایع و مشاغل به این چرخه وارد می شود تا بتواند بخش وسیعی از خرید‌ها و خدمات ارائه شده به مردم را تسهیل کند.


پایلوت فروشگاه آنلاین بایکس از استان تهران آغاز می شود و در مراحل بعد سایر استان‌ها و شهر‌ها به این چرخه اضافه خواهند شد. همچنین در فاز اول ارائه خدمات به صورت اینترنتی تعریف شده اما در فاز دوم و با توسعه زیرساخت‌های شبکه تلفن همراه قرار است زمینه دریافت خدمات به مشتریان از طریق تلفن همراه تسهیل و امکانپذیر ‌شود.
 
تخفیفات اعمال شده بر روی کالا‌ها و یا خدماتی که از طریق فروشگاه بایکس ارائه می‌شود از جمله مزایای این فروشگاه اینترنتی است به نحوی که ارائه دهندگان خدمات و کالا در این فروشگاه با اعمال تخفیفات قابل توجه – 50 تا 90 درصد- به مشتریان علاوه برآنکه می توانند فروش قطعی کالایشان را داشته باشند از تبلیغات رایگان برخوردار شده و می‌توانند برند خود را به مصرف کننده نهایی معرفی می‌کند.
 
حذف هزینه‌های هنگفت‌ تبلیغاتی، ضمانت فروش، تضمین تعداد مشتریان و کسب اعتماد از دیگر اهداف راه اندازی این فروشگاه عنوان شده و تمامی پرداخت‌ها و گردش مالی آن در دو بانک پارسیان و سامان قابل انجام است و پیش‌بینی می شود در یک ماه اول این فروشگاه آنلاین 100 هزار عضو فعال را در خود جای دهد.
 
فروشگاه آنلاین بایکس به آدرس اینترنتی www. buyex.ir توسط شرکت هونوپرداز و با هدف فروش خدمات و کالا و ارائه تخفیف به مشتریان راه اندازی شده و برای ایجاد امنیت و آرامش خاطر خریداران کالا و خدمات، این فروشگاه بزودی صاحب “نماد اطمینان” خواهد شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.