سامانه خرید اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران راه اندازی شد
بروزرسانی مرداد ۱۴۰۳: براساس تماس های متعدد مخاطبین آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شماره تلفن فوق (۱۸۹۹) دیگر متعلق به واحد پشتیبانی و خرید اینترنت پرسرعت کاربران شرکت مخابرات استان تهران نیست و به یک مغازه پروتئینی واگذار شده است!!! لطفا از تماس با این شماره با هدف تماس با واحد پشتیبانی و خرید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان تهران خودداری فرمایید.
سامانه 1899 واحد پشتیبانی و خرید اینترنت پرسرعت کاربران شرکت مخابرات استان تهران راه اندازی شد که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان تهران است.
به گزارش مهر، مشترکان برای ثبت نام و درخواست اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه 1899 و انتخاب کلید شماره (1) شماره تلفنی را که درخواست اینترنت پرسرعت (adsl) بر روی آن دارند وارد کرده تا به اپراتور وصل و ثبت نام انجام شود.
چنانچه مشترکان درخواست ارتباط با واحد پشتیبانی فنی را داشته باشند پس از قراردادن یک دستگاه تلفن بر روی خط adsl و تماس با سامانه 1899 از دو طریق می توانند به واحد مذکور متصل شوند.
ابتدا مشترک باید شماره تلفن اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده جهت گذاشتن پیغام خرابی کلید شماره (1) را فشار داده و سپس مجدداً شماره تلفن اینترنت پرسرعت را وارد کرده و پیغام خود را باید بگذارد و در انتها کلید (9) را فشار داده و از سیستم خارج شود.
در صورتیکه کاربران کلید شماره (9) را نفشارند پیغام خرابی آنان ثبت نمی شود. پس از ثبت خرابی در مدت کمتر از یک ساعت کارشناسان واحد پشتیبانی با کاربر مربوطه تماس گرفته تا مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند .
کاربران برای ارتباط با کارشناسان دیتا در خصوص اعلام خرابی و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه 1899 و انتخاب کلید شماره (1) کلید 2 را انتخاب و شماره تلفن خط اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده و مجدداً کلید (2) را فشار داده تا ارتباط مستقیم برقرار شود.