مردان بیشتر از طریق فناوریهای همراه خرید میکنند تا زنان
همکاران سیستم- نتایج یک پژوهش جدید نشان داده است مردان علاقه بیشتری به خرید از طریق فناوریهای همراه دارند تا زنان.
به گزارش وب سایت Mashable، مطالعهای که توسط شرکت پژوهشی یوسامپ (uSamp) انجام گرفته است، نشان میدهد مردان بیشتر از زنان از طریق فناوریهای همراهی مثل گوشی خرید میکنند. در این مطالعه ۴۵ درصد از پاسخگویان مرد گفته بودند پیش از این از طریق ابزار همراه خرید کردهاند. این رقم در مورد زنان ۳۴ درصد بود.
در این مطالعه همچنین مشخص شد یک چهارم مردان و ۱۵ درصد زنان در محل کار نیز از طریق ابزار همراه خود خرید میکنند. نتایج پیمایش صورت گرفته توسط این شرکت حاکی از این است که مردان در همه جا تمایل بیشتری به خرید از طریق فناوریهای همراه دارند. براساس یافتههای این نظرسنجی ۱۲ درصد از مردان حتی در اتاقهای انتظار نیز به این روش خرید کردهاند، حال آنکه سهم زنان در این زمینه ۸ درصد است.
بررسیهای انجام شده نشان میدهد مردان بیشتر از زنان خریدهای خود را از طریق گوشیهای هوشمند انجام میدهند. خرید بلیط سینما، وسایل الکترونیکی، غذا و نوشیدنی و نیز لوازم اداری از جمله اقلامی است که مردان از طریق فناوریهای همراه اقدام به خرید آن میکنند.
این مطالعه که در آن ۱۱۰۰ مرد و زن شرکت کردهاند، همچنین نشان میدهد که نه مردان و نه زنان علاقهای به اسکن بارکد کالاها و محصولات مختلف از طریق ابزار همراه خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها ندارند.