روش جدید بازاریابی همراه اول با طرحهای تخفیفی!
به نظر میرسد این روزها داغی بازار رقابت اپراتورها برای جذب مشتری به اوج خود رسیده و در همین راستا همراه اول پس از پایان طرح 5+55 شرکت ارتباطات سیار که در ماه مبارک رمضان اجرا شد و برخی انتقادهایی را هم به دنبال داشت، طرحهای پائیزیاش را ارایه میکند.
به گزارش ایسنا، اپراتوهای تلفن همراه در چند سال اخیر با گسترش خدمات ارزش افزودهشان سعی بر جلب مشتری بیشتر کردند که گاهی این طرحها با نارضایتی و یا با رضایت مشترکان بوده است. برخی طرحهای ارزش افزوده اپراتورهای کشور مبتنی بر پیامک است.
در همین راستا طی روزهای گذشته مشترکان خطوط همراه اول پیامکی با مضمون"مشترک گرامی، مهر و آبان 91 با حداقل 600000 ریال کارکرد، 200000 ریال هدیه بگیرید (ویژه مکالمه و پیامک داخل شبکه)، ثبتنام تا پایان آبان با ارسال عدد1 به لاتین به شماره 8082" دریافت کردند.
این اپراتور بدین وسیله مشترکانش را ترغیب میکند تا با افزایش مکالمات درون شبکهای خود، مبلغی را به عنوان هدیه دریافت کنند.
به گزارش ایسنا، در چند ماهه اخیر مشترکان هنگام دریافت چنین پیامکهایی چندان تمایلی به دریافت خدمات این سرویسها نداشتند و این در حالی است که در چنین مواقعی اپراتورها از استقبال خوب مشترکانشان خبر میدهند.