خدمات رسانی به مشتریان همراه اول متمرکز می شود
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : خدمات رسانی به مشتریان تلفن همراه اول متمرکز می شود .
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس پور رنجبر افزود : پیش از این مشتریان تلفن همراه برای دریافت خدمات از جمله تعویض و گرفتن سیم کارت باید به بخش های مختلف مراجعه می کردند که با متمرکز شدن امور مشتریان ، خدمات رسانی آسانترمی شود .
او گفت : همچنین با هدف رسیدگی به نیازهای مشتری ساختار سازمانی معاونت کسب و کار در شرکت مخابرات ایران راه اندازی می شود .
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود : این معاونت اکنون در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده و با توجه به ظرفیتهای هر استان در بقیه استانهای کشور هم راه اندازی می شود .
پوررنجبر گفت : بیش از 90 درصد جاده های کشور زیر پوشش تلفن همراه اول است و نقاط باقیمانده ، بدون برق یا صعب العبور است .
وی افزود : تا پایان امسال با نصب تجهیزات زیرساختی و راه اندازی شبکه های پیشرفته و افزایش پهنای باند وسیع در هرمزگان ، علاوه بر بالا رفتن حجم اطلاعات ، کیفیت شبکه نیز افزایش می یابد .
در این مراسم از خدمات تراکمه قدردانی و میرطبا به عنوان مدیر عامل شرکت مخابرات هرمزگان معرفی شد .
استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت : با وجود تلاشهای فراوان ، شرق استان از کمترین امکانات ارتباطی برخوردار است .
عزیزی افزود : جاده های هرمزگان اهمیت راهبری دارد و نیازمند خدمات مطلوب ارتباطی است .
وی افزایش سرعت اینترنت را در هرمزگان خواستارشد .