
یک مطالعه جدید نشان داد، 63 تصاویر ویدیویی در تلفنهای همراه زمانی که کاربران در حال حرکت هستند مشاهده نمیشوند و غالب کاربران در بیشتر مواقع ترجیح میدهند زمانی که در منزل هستند تصاویر ویدیویی را روی موبایل خود تماشا کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز تحقیقاتی ABI در یک مطالعه جدید نشان داد که بیش از یکسوم یا به عبارت دیگر 36 درصد فعالیتهای ویدیویی کاربران روی تلفنهمراه زمانی اتفاق میافتد که آنها در منزل بهسر میبرند و یک نمایشگر دیگر از جمله تلویزیون، رایانه شخصی یا رایانه لوحی مقابل آنها است و همزمان با آن نمایشگر نیز مشغول هستند.
در این بررسی مشخص شدکه 92 درصد علاقمندان به تصاویر ویدیویی در آمریکا، تصاویر مورد علاقه خود را همراه با اطرافیان روی تلفنهمراه خود تماشا میکنند. همچنین اعلام شد که بیشترین تصاویر ویدیویی مورد علاقه کاربران شامل بخشهای زیر میشود: موسیک – ویدیوها با 45 درصد، قسمتهای کوتاه از فیلمهای سینمایی با 42 درصد، فیلمهای آموزشی با 41 درصد و فیلمهای طنز کوتاه با 37 درصد. این گزارش همچنین اعلام کرد که فیلمهای طنز و فکاهی با 66 درصد و موزیک – ویدیوها با 52 درصد بیش از دیگر انواع فیلمها به اشتراک گذاشته میشوند.
کارشناسان در بخش دیگر این بررسی به این نتیجه رسیدند که 53 درصد کاربران نظر خاصی در مورد آگهیهای تبلیغاتی که همزمان با تصاویر ویدیویی موبایلی منتشر میشود یا نظری ندارند و یا اینکه نظرشان مثبت است. همچنین حدود نیمی از این افراد یا به عبارت دقیقتر 48 درصد آنها گفتند که ترجیح میدهند آگهیهای تبلیغاتی که متناسب با تصویر ویدیویی مربوطه است را مشاهده کنند.