اپراتورها

تلفن همراه

February 23, 2013
22:10 شنبه، 5ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53508

همراه اول مجموعه سرویس های چتر اضطراری را عرضه کرد

 

همراه اول اعلام کرد در راستای شعار “هیچ کس تنها نیست” با ارائه مجموعه سرویس‌های چتر اضطراری مشترکین اعتباری خود را در هنگام اتمام شارژ حمایت خواهد کرد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، کد میانبر مجموعه سرویس‌های چتر اضطراری همراه اول #۲۶*۱۱۱* است.
این سرویس‌ها شامل مکالمه اضطراری برای مشترکینی که شارژ کافی ندارند و می‌توانند از همراه اول بخواهند که پنج دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه به آنها ارایه کند.
آنها در شرایط اضطراری در صورت اتمام شارژ خود می‌توانند با ارسال کد #۲۶۱*۱۱۱*  از همراه اول ۵ دقیقه مکالمه رایگان با شماره‌های همراه اول و تلفن ثابت، دریافت کنند. مهلت استفاده از این پنج دقیقه تا یک روزخواهد بود.
همچنین این سرویس برای درخواست تماس نیز قابل استفاده است بطوریکه مشترکینی که شارژ کافی ندارند می‌توانند از سایر مشترکین همراه اول بخواهند که با آنها تماس بگیرند.
برای استفاده از این سرویس نیز می‌توان در شرایط اضطراری با ارسال کد #۲۶۲*۱۱۱* و اعلام شماره مشترک مورد نظر، از سایر مشترکین همراه اول درخواست تماس کرد و این درخواست از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید.
سرویس دیگر مجموعه سرویس‌های چتر اضطراری همراه اول شامل درخواست شارژ است بطوریکه مشترکینی که شارژ کافی ندارند می‌توانند از سایر مشترکین همراه اول بخواهند که برای ایشان انتقال شارژ انجام دهند.
آنها در شرایط اضطراری با ارسال کد #۲۶۳*۱۱۱* و اعلام شماره مشترک مورد نظر، از سایر مشترکین همراه اول درخواست شارژ کنند.
مبلغ این شارژ یک هزار تومان خواهد بود. درخواست شارژ از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید و این امکان را به مشترک می‌دهد تا با ارسال عدد ۱ انتقال یک هزار تومان شارژ را تائید و یا با ارسال عدد ۲ درخواست را رد کند.
درصورت تایید مشترک انتقال‌دهنده شارژ، مبلغ یک هزار تومان به حساب وی منظور می‌شود و با کسر ۴۰ تومان به عنوان کارمزد انتقال، مبلغ ۹۶۰ تومان به اعتبار درخواست‌دهنده انتقال خواهد یافت.
شرط برخورداری از سرویس مکالمه اضطراری مشترک فعال بودن با اعتبار کمتر از ۲۰ تومان است و حداکثر یک بار استفاده در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار و حداکثر یک بار استفاده در فاصله زمانی ۳۰ روز ممکن است.
مشترکین فعال با اعتبار کمتر از ۲۰ تومان، مشترکین با شرایط قطع یک طرفه و مشترکین با شرایط قطع دو طرفه نیز می‌توانند از سرویس درخواست تماس استفاده کنند و ارسال حداکثر ۵ درخواست در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار ممکن است.
همچنین مشترکین فعال با اعتبار کمتر از ۲۰ تومان، مشترکین با شرایط قطع یکطرفه و مشترکین با شرایط قطع دو طرفه با ارسال حداکثر ۵ درخواست در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار می‌توانند از سرویس درخواست شارژ استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.