تلفن همراه

گوشی

February 25, 2013
0:02 دوشنبه، 7ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53523

هواوی از کمپین برندسازی برای مشتریان جهانی رونمایی کرد

 

Huawei Device، گروه کسب و کارِ بازار مصرفی ِ شرکت تکنولوژی هواوی، پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات (ICT)، امروز کمپین برندسازی جهانی خود را در کنگره جهانی موبایل اعلام نمود.
 
 
این شرکت همچنین عنوان کرد سود فروش یکسال کامل 7.5 بیلیون دلاری، با افزایش 10 درصدی نسبت به سال قبل، بهمراه ارسال  127 میلیون دستگاه محصول به بازار جهانی از موفقیت هایش در سال 2012 بود است. هدفِ کپینِ “Make it Possible” برند هواوی توجه بیشتر بر مشتریان جهانی و افزایش آگاهی آنها در مورد هواوی است.
سود یکساله 7.5 بیلیون دلار و ارسال بیش از 127 میلیون دستگاه محصول به بازار جهانی ، رکورد رسمی هواوی در سال 2012
در سال 2012، بیش از 52 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه به بازار جهانی ارسال شد، 32 میلیون آن گوشی هوشمند است که نشان دهنده 60% افزایش نسبت به سال گذشته می باشد.هواوی همچنین 50 میلیون MBB و 25 میلیون دستگاه Home device در طول 12 ماه گذشته به بازار جهانی ارسال کرده است. این شرکت همچنین رشد بی سابقه ای را در فصل چهارم 2012، با ارسال 10.8 میلیون دستگاه تلفن هوشمند، افزایش 89.5% نسبت به سال گذشته، تجربه کرد و به جایگاه سوم تولید کنندگان جهانی موبایل، بر طبق گزارش IDC دست یافت.
 
ریچارد یو (Richard Yu)، مدیرعامل گروه تجاری بازار مصرفی هواوی عنوان کرد: " سال گذشته در کنگره جهانی موبایل محصولی به نام Ascend و پس از آن یک سری از محصولات مختلف با همین نام، معرفی کردیم، امروز در همان جایگاه در حال نیرومند کردن تعهد برندمان با یک کمپین جدید هستیم." وی ادامه داد: " این کمپین به ما امکان می دهد، در سال جاری، قدرتمندانه تر تلاش هایمان را در جهت رسیدن به جایگاه برند رهبر در بازار گوشی های هوشمند، ادامه دهیم.
 
از دیدگاه من “Make it Possible” نه تنها تعریف می کند ما که هستیم، بلکه نمایانگر آرزوی تجربیات شگفت آور مصرف کنندگان ما در تمامی دنیاست."
 
کمپین ِ “Make it Possible” روح هواوی، تلاقی مهارت و تخیل برای ممکن کردن ِغیر ممکن ها، را نشان می دهد. با آغاز کنگره جهانی موبایل 2013، کمپین در بازارهای مشخص شده در تمامی دنیا عرضه می شود و سپس در طول سال در کلیه نقاط فروش، فعالیت های آنلاین و رسانه ای حضور خواهد داشت. “Make it Possible” نتیجه یک پژوهش گسترده در خصوص مشتریان در بازارهای جهانی است، جاییکه متشریان انتظار محصولات در دسترس، به صرفه و با تکنولوژی روز را از هواوی دارند.
 
در کنگره جهانی موبایل، هواوی تندیس “Make it Possible” که بزرگترین تندیس نصب شده در این نمایشگاه تا این تاریخ است را رونمایی کرد.
 
در سال 2012، بیش از 5000 فروشگاه خرده فروشی موبایل مشخص شده در 45 کشور دنیا به عرضه محصولات هواوی بهمراه سایر اقلام مرتبط می پردازند. هواوی همچنین اخیراً کمپین بلندپروازانه بازاریابی محصول خود را که میلیون ها مشتری در 45 بازار از 15 بخش دنیا را مخاطب قرار داده بود، به پایان رسانده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.