مشترکین همراه اول استانهای تهران و البرز، از ابتدای اردیبهشت 92 می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران دریافت نمایند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ناصر قدیرکاشانی، مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به این که تا کنون خدمات همراه اول از طریق مراجعه ی مشترک به ادارات مشترکین تلفن همراه، دفاتر بخش خصوصی و مراکز تلفن ثابت انجام می شده، از تجمیع و ارائه تمامی خدمات همراه اول در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران خبر داد و هدف از اجرای این طرح را مشتری مداری و سهولت در روند خدمت رسانی به مشترکان همراه اول خواند؛ به نحوی که مشترک با مراجعه به هر یک از 152 مرکز مشترکین که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR موجود است؛ تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نماید.
راه اندازی بزرگترین ( contact center ) در کشور
وی با اشاره به تفاهم نامه ی امضاء شده میان شرکت خدمات اول TCT و شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: طی این تفاهم نامه مقرر شده بزرگترین ( ( contact center کشور با هدف ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات ایران در 2 استان و با 4300 نفر نیروی پاسخگو توسط شرکت خدمات اول TCT راه اندازی شود.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به این که در راه اندازی ( contact center ) از نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران استفاده می شود؛ افزود: اولین ساختمان در استان تهران و با بهره گیری از آخرین متد پاسخگویی دنیا در فضایی جذاب از نظر رفاهی برای پرسنل، در حال آماده سازی است.
وی با بیان این که با استفاده از یکی از بهترین برندهای نرم افزار ( contact center ) در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده نیز به تماس گیرندگان با این مرکز تماس ارائه خواهد شد؛ تصریح کرد: این مرکز به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماس گیرندگان خدمت رسانی خواهد نمود.
بنیانگذار گروه خدمات اول، مهمترین هدف از راه اندازی contact center ) ) را ارائه خدمات تلفنی فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران دانست و زمان افتتاح و بهره برداری از contact center ) ) تهران را مرداد 92 اعلام کرد.
قدیرکاشانی در بخش دیگری از این نشست، با اشاره به اجرای طرح کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در بخش همراه اول، خاطرنشان کرد: مشترکین همراه اول می توانند به جای مراجعه مستقیم به همراه اول، به 9 مرکز مشترکین تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR درج شده است؛ مراجعه نمایند تا در وقت و هزینه ی آنها صرفه جویی قابل توجهی شود.
وی با تاکید بر این که این اقدام در سه فاز قابل انجام است؛ افزود: در حال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به 9 شعبه ی برگزیده ی مشترکین و پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال می توانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت نموده و با استفاده از شماره نامه ی دریافتی حداکثر پس از 72 ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند.
خدمت رسانی به مشترکین همراه اول در تعطیلات سال نو
قدیرکاشانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سالی پربار در صنعت ارتباطات اظهار داشت: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان همراه اول و تعطیل نشدن خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز، شرکت خدمات اول TCT در 16 شعبه مشترکین منتخب استانهای تهران و البرز – که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR موجود می باشد – ؛ از ساعت 9 صبح تا 15 به ارائه خدمت خواهد پرداخت .
وی در پایان به تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در سال 91 پرداخت و گفت: افتتاح اولین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای شرکت مخابرات ایران، آغاز فروش کالاهای دیجیتال ( گوشی موبایل، تبلت، لب تاپ، سیم کارت و کارت شارژ )، برنامه ریزی و اقدامات لازم برای تجمیع شعب noc در یک ساختمان به منظور پاسخگویی تخصصی و فروش اینترنت پرسرعت مخابرات ADSL از طریق سایت WWW.TCT2020.IR از جمله مهم ترین این اقدامات است.
لازم به ذکر است؛ شرکت خدمات اول TCT با سهامداری شرکت مخابرات استان تهران و شرکت خدمات اول مبین از خرداد ماه سال 1391 اقدام به ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان در 152مرکز تلفن ثابت و پاسخگویی به سامانه 118 نموده است.