تلفن همراه

گوشی

April 26, 2013
14:07 جمعه، 6ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54634

تبلیغات موبایل به اندازه تبلیغات تلویزیونی اهمیت پیدا میکنند

 

پس از انتشار شایعه سرمایه‌گذاری ۱ میلیون دلاری فیس‌بوک برای نمایش تبلیغات ویدئویی، شرلی سندبرگ دلیل این سرمایه‌گذاری بزرگ توسط این رسانه اجتماعی را توضیح می‌دهد.
 
شرلی سندبرگ هفته گذشته در مصاحبه‌ای با لاندنرز اذعان داشت که تبلیغات موبایل نه تنها برای فیس‌بوک بلکه به صورت کلی در بازاریابی مشاغل بسیار حایز اهمیت است.
 
به گزارش وبلاگینا به نقل از fastcompany مدیرعامل فیس‌بوک دیروز خطاب به خبرنگاران حاضر در دفتر لندن این شرکت چنین گفت: میزان مخاطب است که این شرایط را بوجود می‌آورد–تلفن–رسانه‌ای بسیار عظیم است. برای فروشندگان و مشاغل، تبلیغ روی موبایل به اندازه تبلیغات تلویزیونی مهم است. اگر نخواهیم بگوییم اهمیت تبلیغ موبایلی بیش از تبلیغ تلویزیونی است باید بگوییم هم‌ارزش هستند.
 
به نظر می‌رسد که قضیه خیلی مهم است چرا که اگر این شایعه صحت داشته باشد این رسانه اجتماعی دارد برای هر تبلیغ ویدئویی ۱ میلیون دلار هزینه می‌کند. تبلیغات در چهار گروه و برای افراد مختلف نمایش داده می‌شوند: مردان بالای ۳۰ سال، مردان زیر ۳۰ سال، زنان بالای ۳۰ سال و زنان زیر ۳۰ سال.
 
هر تبلیغ ۱۵ ثانیه نمایش داده می‌شود و کاربران میلیاردی فیس‌بوک هیچ تبلیغی را بیش از سه بار در روز مشاهده نمی‌کنند. اگر شرکت به آنچه مدنظر دارد برسد به این معناست که روزی ۴ میلیون دلار به جیب فیس‌بوک می‌رود.
 
سندبرگ به لندن آمده است تا کتاب خود با عنوان Lean in را تبلیغ کند. از امروز بخشی ابزارهای شبکه‌ای آنلاین  این کتاب در قالب تبلیغات نمایش داده خواهند شد.
 
با اینکه اصل نرم‌افزار این کتاب رایگان است، کاربران می‌توانند قابلیت‌های ویژه همانند تحلیل اطلاعات، فروشگاه‌های آنلاین و مدیریت ارتباطات است را خریداری کنند. این مجموعه توسط Mightybell مدیرعامل و موسس و Gina Bianchini یکی از موسسان Lean in ارائه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.