اپراتورها

تلفن همراه

May 7, 2013
22:03 سه شنبه، 17ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54861

خدمات اول مرکز تماسی با ۴۳۰۰ نیرو ایجاد میکند

 

مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به تفاهم‌نامه امضاء شده میان شرکت خدمات اول TCT و شرکت مخابرات ایران گفت: براساس این تفاهم‌نامه، بزرگ‌ترین مرکز تماس کشور با هدف ارائه‌ی خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشترکان و متقاضیان شرکت مخابرات ایران در دو استان و با چهار هزار و 300 نفر نیروی پاسخ‌گو توسط شرکت خدمات اول TCT راه‌اندازی می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، قدیر کاشانی با اشاره به این‌که در راه‌اندازی «Contact Center» از نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران استفاده می‌شود افزود: در این مرکز با استفاده از یکی از بهترین برند‌های نرم‌افزار «Contact Center» در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده نیز به تماس‌گیرندگان با این مرکز تماس ارائه خواهد شد و این مرکز به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماس‌گیرندگان خدمت‌رسانی خواهد کرد.
 
وی مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی مرکز تماس را ارائه خدمات تلفنی فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران دانست و زمان افتتاح و بهره‌برداری از مرکز تماس تهران را مرداد‌ماه 92 اعلام کرد.
 
براساس اطلاعات نشریه ارتباطات، قدیر کاشانی، با اشاره به اجرای طرح کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در بخش همراه اول، بیان کرد: مشترکان همراه اول می‌توانند با مراجعه به 9 مرکز مشترکان تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW. TCT1.IR درج شده است، در وقت و هزینه صرفه‌جویی قابل توجهی کنند.
 
وی با تاکید بر این‌که این اقدام در سه فاز قابل انجام است؛ افزود: در حال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به 9 شعبه برگزیده مشترکان و پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال می‌توانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت کرده و با استفاده از شماره‌نامه دریافتی حداکثر پس از 72 ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.