اپراتورها

تلفن همراه

June 1, 2013
19:37 شنبه، 11ام خردادماه 1392
کد خبر: 55355

مدیر کل برند رایتل در چه حالیست؟

برندی که این روزها دور از دایه خود به سر می‌برد علاوه بر سکوت به نسبت بلندش در رسانه‌ها موجب بغضی سنگین در گلوی مدیر کل برند و ارتباطات رایتل شده است.
 
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برند که در اصطلاح به نام تجاری اطلاق می‌شود و برندسازی معرفی شرکت و سازمان‌ها در سطح جامعه و ماورای آن است، این روزها جایگاه ویژه‌ای در بین رقبای صنایع مختلف دارد و شاید به قطع بشود گفت که قوی‌ترین کالا و خدمات قرین برندی قدرتمند است که پیچ و تاب وضعیت اقتصادی را تا مدت‌ها وابسته به خود می‌کند.
رایتل هم که جزو اپراتورهای سراسری سیار به حساب می‌آید و در اولین گام حضور خود در بازار و توام با شروع فعالیت‌هایش برندش را پیش کشید و با تأکید مسئولان‌اش خواستار جا انداختن برند در دیدگاه مشترکان و جامعه اپراتورها شد تا شاید از این طریق بتواند با تمرکز بر زمینه‌های تجاری همسو یا مرتبط منابع درآمدی مستقیمی را برای خود تعریف کند، امروز جایگاه برندش زیر سوال است اما نه خود برند بلکه جایگاه برند و ارتباطات رایتل.
شاهین آرپناهی که از بدو ورود این اپراتور به حوزه ارتباطات کشور، در جایگاه مدیر کل برند و ارتباطات رایتل شناخته شده بود و معتقد است که بر سر این برند زحمات بسیاری کشیده و حتی شاید پرورش عنوان "رایتل" از خلاقیت ذهنی او و گروه برند بوده است و باز هم کمی فراتر اولین رونمایی از برند رایتل توسط وی در حضور اصحاب رسانه صورت گرفت، این روزها خارج از رایتل و دورادور مدیریت برندینگ می‌کند.
رایتل ظاهرا درصدد است بخش برند و ارتباطات خود را با مارکتینگ یکپارچه کند و حاصل را در نمودار سازمانی خود بگنجاند تا دیگر از این پس مدیریت جدید هم در بازار نفوذ داشته باشد و هم در رسانه.
اما ضرورت این کار در چیست که رایتل به جای تمرکز بیشتر بر جذب مشترکان و شیوه‌های نوین تبلیغاتی، به یکباره بر سر تغییر عناوین سازمانی خود تمرکز کرده مسلما استراتژی مدیریت جدید است که بر سر این تغییر و تحول نیز حرف و حدیث کم نبود اما همین مدیریت برند توانست مانع از گسترش شایعه‌ها در جامعه شود و حداقل خود را جلودار سازمان کند.
حالا آرپناهی که ظاهرا یک ماهی می‌شود از دور هوای رایتل را دارد باید منتظر تصمیم نهایی این سازمان در راستای ادامه فعالیتش باشد و رایتل هنوز مشخص نیست که او را در چارت سازمانی جدید به کار خواهد گرفت یا وی را راهی خیر و سلامت می‌کند.
تصمیم غلامرضا قاسمی در این راستا بسیار کارساز است و باید دست روی دست گذاشت تا سرنوشت مدیر کل برند و ارتباطات سابق رایتل را یافت کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.