
شرکت اپل برای تصاحب بازار هند که یکی از بزرگترین قطبهای تلفن همراه جهان محسوب میشود گامهای بزرگی برداشته است و این طور که گزارشهای رسیده نشان داده است، در هر ماه به طور میانگین 400 هزار دستگاه گوشی هوشمند اپل در این کشور به فروش میرسد.
 
	 
	به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت اپل برای حضور در بازار هند طرحهای جدیدی را به مرحله اجرا رسانده و همین امر موجب شده است تا فروش محصولات اپل در این کشور آسیایی 400 درصد افزایش یابد.
	 
	دستگاههای الکترونیکی ساخت شرکت اپل همواره در خانواده محصولات گرانقیمت در بازار هند طبقهبندی میشدند. اما طرحهای جدید اپل برای حضور در این بازار به کاربران امکان میدهد با تحویل دادن گوشیهای قدیمی خود یک دستگاه آیفون 4 را در اختیار بگیرند و به صورت اقساط هزینه آن را پرداخت کنند.
	 
	این طرح باعث شده است تا استقبال کاربران هندی از محصولات اپل بیشتر شود. تا پیش از اجرای طرح یاد شده شرکت اپل در هر ماه به طور میانگین بین 70 تا 80 هزار دستگاه گوشی هوشمند را در کشور هند به فروش میرساند.
	 
	اپل در طرح جدید خود بهازای گوشیهای قدیمی ارایه شده از جانب کاربران بین 4 تا 9 درصد برای خرید آیفون 4 و آیفون 4S تخفیف میدهد و هزینه باقیمانده را در اقساط 6 تا 12 ماه از آنها میگیرد.