شرکت مخابرات استان تهران به دلیل تمرکز پایتخت و تأثیر سیاسی و اجتماعی آن و همچنین برجسته بودن نسبت به سایر استان ها دارای اهمیت بیشتری ست.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پوررنجبر، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تدوین استراتژی را اساس تحقق تغییر و تحول در شرکت دانست و گفت:تحقق تغییر و تحول هرگز یک تصادف نیست، بلکه شکل گیری آن بر مبنای برنامه و هدف مشخص می باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، شرکت مخابرات استان تهران را از نظر گستردگی جغرافیایی ، منابع انسانی و ترافیک خطوط ، یک شرکت بزرگ عنوان کرد و افزود: این شرکت به دلیل تمرکز پایتخت و تأثیر سیاسی و اجتماعی آن و همچنین برجسته بودن نسبت به سایر استان ها دارای اهمیت بیشتری ست.
مهندس پوررنجبر، با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ نسبت به شرکت های کوچک بیشتر در معرض گسست مدیریتی هستند خاطرنشان کرد: همگرایی بین مدیران و کارکنان این گسست را از بین خواهد برد.
وی همگرایی در لایه مدیران را از الزامات برنامه های آنان دانست و افزود: یکپارچگی و همگرایی مدیریتی با یک بلوغ سازمانی، منافع خرد و کلان شرکت را هم جهت خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه نیروهای متخصص با پتانسیل قوی در شرکت مهیاست گفت: تقویت یک مرکز فکر و مغز افزار در شرکت می تواند هدایتگر این نیروها به سمت برنامه های عالی شرکت باشد.
وی با تقدیر از مهندس روح اللهی، مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات استان تهران گفت: با توجه به تخصص و توانمندیهای فکری ایشان، از وی خواستیم از سنگر اجرا به سنگر تفکر شرکت بیاید و به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار به مدیریت کلان شرکت کمک کند.
مهندس پوررنجبر در پایان سخنان خود، از مهندس صیدی به عنوان فردی لایق با تخصص و توانمندی بالا و حسن رابطه با سایر دستگاه ها یاد کرد و افزود: امیدواریم ایشان با همکاری سایر عزیزان این شرکت بتواند در پیشبرد برنامه ها و اهداف شرکت موفق باشد.
همچنین در این مراسم، دکتر بقایی، رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران، رویکرد مدیریت مالی شرکت را یکی از مهمترین نگاه های مدیریتی دانست و گفت: برای تحقق هر برنامه ای ابتدا باید نقاط ریسک آن بررسی و مشخص شود.
رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران که در آیین معرفی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان تهران سخن می گفت، عملیاتی کردن هر برنامه ای در شرکت را منوط به شناسایی و به حداقل رساندن منابع ریسک عنوان کرد و افزود: با به حداقل رساندن ریسک ها می توانیم بازدهی را بالا ببریم.
وی ریسک استراتژیک را یکی از مهمترین ریسک های لایه مدیران عنوان کرد و گفت: در شناسایی ریسک استراتژیک باید از دو منظر داخلی و خارجی به آن نگاه کنیم که همگرایی بین مدیران و مشارکت دادن تمامی کارکنان در برنامه ها، از مهمترین عوامل به حداقل رساندن ریسک استراتژیک داخلی ست.
دکتر بقایی، ریسک نقدینگی را به مثابه نبض انسان توصیف کرد و افزود: جریان نقدینگی و مدیریت آن مانند نبض هر انسانی می تواند مشکلات آن شرکت را به خوبی نمایش دهد.
وی شرکت مخابرات استان تهران را پیشانی شرکت مخابرات ایران دانست و گفت: با بهره گیری از توانمندی های مدیران و متخصصان داخلی شرکت، برنامه های کلیدی را ابتدا در مخابرات تهران اجرا خواهیم کرد.
در این جلسه، مهندس صیدی هم برنامه های جدید خود را در شرکت در سه حوزه مشتریان ، همکاران و سهامداران بیان کرد و گفت: ما باید با ایجاد رضایتمندی مشتریان ، آنان را نسبت به مخابرات وفادار نگاه داریم.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صیدی، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان تهران، داشتن نیت خیر در انجام هرکاری را مهم دانست و گفت: اگر در انجام کارها با داشتن نیت خیر گام برداریم، می توانیم در عملکرد و برنامه های خود تأثیر مثبت بگذاریم.
مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان تهران، داشتن استراتژی عملیاتی را در شرکت مهم دانست و افزود: استراتژی باید قابل اجرا و عملیاتی باشد. لذا اگر استراتژی از عملیات و اجرا عقب بماند موفق نخواهد بود.
مهندس صیدی برنامه های جدید خود را در شرکت در سه حوزه مشتریان ، همکاران و سهامداران بیان کرد و گفت: ما باید با ایجاد رضایتمندی مشتریان ، آنان را نسبت به مخابرات وفادار نگاه داریم.
وی نقطه تماس با مشتریان را حساس ترین بخش شرکت عنوان کرد و افزود: با نظارت بر کار امور مشترکان و این نقاط باید بخش پاسخگویی صحیح به آنان را تقویت کنیم.
مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اینکه باید در حوزه شبکه طرح کلان داشته باشیم گفت: باید بر اساس یک طرح کلان و نقشه راه مشخص در جهت توسعه فناوری گام برداریم.
مهندس صیدی، با مهم دانستن منابع انسانی در شرکت افزود: کارکنان و مدیران باید با داشتن اختیار احساس کنند که خود مدیرعامل شرکت هستند،