اپراتورها

تلفن همراه

September 19, 2013
18:48 پنجشنبه، 28ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57519

مخابرات تهران: مشترکان صورتحساب تلفن ثابت خود را در مهلت مقرر پرداخت کنند!

مشترکین تلفن ثابت مبلغ قبض صورتحساب تلفن خود را در مهلت مقرر پرداخت کنند تا موجب قطع تلفن، اتلاف وقت و پرداخت هزینه وصل مجدد نشود.
 
به گزارش روابط عمومی مخابرات استان تهران، ولی ا… سعیدیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: به دلایل مختلفی چون عدم پرداخت صورتحساب یا بدهی اقساط در مهلت مقرر، سوء استفاده از تلفن و ایجاد مزاحمت برای مشترکان دیگر، دخالت در  
سیم کشی و منصوبات، تغییر مکان غیرمجاز و گرفتن انشعاب، دستور مراجع قضایی به سبب وجود شاکی، خرابی تلفن و یا استفاده از تلفن های غیرمجاز، تلفن مشترکین دچار قطعی می شود.
 
وی با بیان این مطلب که صورتحساب تلفن هر دو ماه یکبار صادر و برای مشترکین ارسال  
می شود گفت: برای مشترکان با کارکرد بالا، صورتحساب میان دوره ای از طریق سامانه 1818 به صورت پیام اخطار بدهی اعلام می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: مشترکین تلفن ثابت می توانند در صورت عدم دریافت صورتحساب تلفن ثابت خود با تماس با سامانه 1818 درروزهای پانزدهم ماه های فرد سال از میزان کارکرد خود مطلع شوند و از همین طریق نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
 
سعیدیان ادامه داد: در صورت قطع تلفن به دلیل پرداخت نکردن صورتحساب در مهلت مقرر برای وصل مجدد مشترکین می توانند از طریق سایت به نشانی www.tct.ir و یا سامانه 1818 ازمیزان بدهی کارکرد هزینه مطلع و نسبت به پرداخت و وصل مجدد تلفن اقدام و یا با آخرین قبض پرداختی به مرکز مخابراتی مربوطه مراجعه کرد.
 
وی افزود: در صورت پرداخت صورتحساب از طریق سامانه 1818 نیازی به مراجعه به مرکز نیست و تلفن قطع شده بلافاصله پس از پرداخت بدهی وصل می شود.
 
سعیدیان ضمن اعلام این مطلب که در صورت عدم پرداخت صورتحساب، تلفن مشترک بدهکار قطع و پس از طی مراحل قانونی تخلیه و سلب امتیاز می شود گفت: در آن صورت نام مشترک در لیست سیاه درج و از ارائه هرگونه سرویس مخابراتی به وی جلوگیری می شود.
 
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران خاطر نشان کرد: قبض های دارای بدهی قبلی فاقد مهلت پرداخت هستند به همین دلیل لازم است آن دسته از مشترکان بلافاصله پس از پرداخت وجه مربوطه برای وصل مجدد و یا جلوگیری از قطع تلفن خود با در دست داشتن قبض پرداختی به مرکز مخابراتی مربوطه مراجعه کنند. تنها مشترکینی که از طریق سامانه 1818 نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام می کنند نیازی به مراجعه به مرکز مخابرات نخواهند داشت. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.