اپراتورها

تلفن همراه

October 5, 2013
21:55 شنبه، 13ام مهرماه 1392
کد خبر: 57921

تدوین شش طرح در برنامه 5 ساله ارتباطات ثابت

مهندس کارگزار مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران شش طرح آشنا 5 ساله منابع انسانی شرکت ارتباطات ثابت ایران را، شامل آشنای سیمرغ، نخبه، همکار ، برتر، دانا و آشنای 7 در 24 نامید و افزود: مدیریت استعدادها، ساختارو فرایندها، فعالیت های منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و مدیریت عملکرد و آموزش از طریق اجرای این طرح ها قابل تحقق است.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت، با بیان بخشی از اقدامات انجام شده در آشنای اول گفت: شرکت ارتباطات ثابت ایران در 8 اسفند 91 در اداره کل ثبت شرکت های استان تهران به ثبت رسید و اجرای سیاست های کلان ابلاغ شده نیز پس از آن پی گرفته شد.
 
وی افزود: برند آشنای اول به عنوان نماد شرکت انتخاب شد و واژه آشنا به دلیل قدمت چند دهه ارائه خدمات مخابراتی در کشور و واژه اول به دلیل اول بودن در ارائه خدمات مخابراتی و تداعی اول بودن در کنار همراه اول، برگزیده شد. انتخاب رنگ سرمه ای نیز به دلیل پیوند با رنگ شرکت مخابرات ایران و زرشکی به دلیل زیبایی و استحکام و تفاوت با سایر رنگ ها نیز دلیل انتخاب رنگ برند شرکت ارتباطات ثابت است.
 
مهندس کارگزار گفت: تنظیم برنامه راهبردی پنجساله ارتباطات ثابت با هماهنگی معاونت استراتژی و راهبرد مخابرات ایران در حال انجام است که تعیین و ارائه بوم مدل عملیاتی کسب و کار آشنای اول و تثبیت نقشه راه «آشنای اول» از آن جمله است.
 
وی سه فاکتور تثبیت، عملکرد برجسته و بهبود مستمر را نقشه راه شرکت ارتباطات ثابت ایران خواند و گفت : ایجاد پورتال اصلی شرکت ارتباطات ثابت به آدرس www.fci.co.ir نیز گامی مهم در پیشبرد آشنای اول است .
 
وی پروژه بهینه سازی دسترسی شبکه یا «کوثر» را از پروژه های مهم این شرکت اعلام کرد و درتشریح این طرح گفت: آماده سازی شبکه دسترسی، برای ارائه سرویس های نو، از الزامات توسعه آتی است و در این راستا کمیته مطالعاتی "بررسی راهکارهای بهینه سازی و آماده سازی شبکه" تشکیل شد.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت افزود: این کمیته با چهار کارگروه، در پی اجرای فرایند جایگزینی سیم مسی با شبکه فیبر نوری در کل کشور است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.