در راستای یکپارچهسازی درگاههای ارتباطی مشترکین، همراه اول اقدام به طراحی و پیادهسازی سامانه پیامکی ۱۱۱ برای دسترسی آسان و رایگان مشترکین به تمامی سرویسها و خدمات همراه اول کرده است.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، به این ترتیب تمامی مشترکین همراه اول میتوانند با ارسال پیامک به سرشماره رایگان ۱۱۱ و بدون نیاز به حفظ سرشمارههای مختلف، به سرویسها و خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند.
پیش از این سامانه جامع خدمات در غالب #۱۱۱* ارائه شده بود و منوهای سرشماره پیامکی ۱۱۱ عینا شبیه کد #۱۱۱* است.
به عنوان مثال، در کد #۱۱۱* مشترکین برای دسترسی به بستههای هوشمند اینترنت همراه، می بایست کد #۳۲۰*۱۱۱* را شمارهگیری میکنند. در سامانه پیامکی ۱۱۱، میبایست عدد ۳۲۰ را به سرشماره ۱۱۱ پیامک کنند.
دسترسی به این سامانه و ارسال پیامک رایگان است و مشترکین میتوانند به جای حفظ سرشمارههای مختلف، با ارسال پیامک به سرشماره ۱۱۱، به تمامی سرویسها و خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند.
خدمات و سرویسهای ارائه شده، همانند سامانه #۱۱۱* در چهار دسته اصلی خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرحهای تشویقی و طرحهای مناسبتی عرضه خواهند شد.
با ارسال پیامک خالی به سرشماره ۱۱۱، پیامکی شامل چهاردسته اصلی خدمات (مشابه لایه اول) سامانه #۱۱۱* به مشترک ارسال میشود. به عبارت دیگر پیامک دریافتی شامل لیستی از خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرحهای تشویقی و طرحهای مناسبتی خواهد بود.
با ارسال عدد صفر یا پیامک خالی به سرشماره ۱۱۱، کدهای مربوط به تمامی سرویسها و خدمات ارائه شده روی سامانه جامع خدمات از طریق چندپیامک به مشترک ارسال میشود.
مشترک میتواند به صورت لایه به لایه برای دسترسی یه سرویس اقدام کند. به طور مثال درصورتیکه مشترک پیامک خالی به ۱۱۱ ارسال کند، پیامک شامل محتوای خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرحهای تشویقی و طرحهای مناسبتی دریافت میکند.سامانه جامع خدمات همراه اول روی درگاه پیامکی راهاندازی شد
منتشر شده در ۲۶ مهر, ۱۳۹۲ ۱۴:۴۱ | سرویس: اپراتورهای ایران, تلفن همراه, خبر اول, همراه اول
سینا: در راستای یکپارچهسازی درگاههای ارتباطی مشترکین، همراه اول اقدام به طراحی و پیادهسازی سامانه پیامکی ۱۱۱ برای دسترسی آسان و رایگان مشترکین به تمامی سرویسها و خدمات همراه اول کرده است.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا۹)، به این ترتیب تمامی مشترکین همراه اول میتوانند با ارسال پیامک به سرشماره رایگان ۱۱۱ و بدون نیاز به حفظ سرشمارههای مختلف، به سرویسها و خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند.
یش از این سامانه جامع خدمات در غالب #۱۱۱* ارائه شده بود و منوهای سرشماره پیامکی ۱۱۱ عینا شبیه کد #۱۱۱* است.
به عنوان مثال، در کد #۱۱۱* مشترکین برای دسترسی به بستههای هوشمند اینترنت همراه، می بایست کد #۳۲۰*۱۱۱* را شمارهگیری میکنند. در سامانه پیامکی ۱۱۱، میبایست عدد ۳۲۰ را به سرشماره ۱۱۱ پیامک کنند.
دسترسی به این سامانه و ارسال پیامک رایگان است و مشترکین میتوانند به جای حفظ سرشمارههای مختلف، با ارسال پیامک به سرشماره ۱۱۱، به تمامی سرویسها و خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند.
خدمات و سرویسهای ارائه شده، همانند سامانه #۱۱۱* در چهار دسته اصلی خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرحهای تشویقی و طرحهای مناسبتی عرضه خواهند شد.
با ارسال پیامک خالی به سرشماره ۱۱۱، پیامکی شامل چهاردسته اصلی خدمات (مشابه لایه اول) سامانه #۱۱۱* به مشترک ارسال میشود. به عبارت دیگر پیامک دریافتی شامل لیستی از خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرحهای تشویقی و طرحهای مناسبتی خواهد بود.
با ارسال عدد صفر یا پیامک خالی به سرشماره ۱۱۱، کدهای مربوط به تمامی سرویسها و خدمات ارائه شده روی سامانه جامع خدمات از طریق چندپیامک به مشترک ارسال میشود.
مشترک میتواند به صورت لایه به لایه برای دسترسی یه سرویس اقدام کند. به طور مثال درصورتیکه مشترک پیامک خالی به ۱۱۱ ارسال کند، پیامک شامل محتوای خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرحهای تشویقی و طرحهای مناسبتی دریافت میکند.