نرم افزار تکریم ارباب رجوع مجتمع فنی تهران
مدیر نرم افزار مجتمع فنى تهران گفت : نرم افزار سیستم تکریم ارباب
رجوع در دولت الکترونیک (E-Goverment) به زودى در سازمان ها مورد استفاده
قرار خواهد گرفت .
مهندس “بهزاد نیک نژاد” در گفت و گوى اختصاصى با خبرنگار حوزه جامعه
اطلاعاتى ایرنا، افزود : قابلیت نصب این نرم افزار در تمام اداره ها، ارگانها
و شرکت هاى دولتى و غیر دولتى در کمترین زمان ممکن مىباشد.
وى اظهار داشت : همچنین مدیریت منابع سازمان بر اساس تنظیمات انجام شده
توسط مدیران ، پیگیرى و همراهى با ارباب رجوع از زمان ورود وى به سازمان و
تکمیل کار و نظر سنجى از دیگر ویژگىهاى این نرم افزار مىباشد.
وى تصریح کرد : همچنین این نرم افزار امکان حضور و غیاب پرسنل به صورت
غیر محسوس و شناسایى راهکارهاى ارتقا تکریم و رضایتمندى ارباب رجوع ،
امکان استفاده کاربران ( مراجعه کنندگان ) متعدد به طور همزمان را فراهم
مى کند.
وى تاکید کرد : نرم افزار سیستم تکریم ارباب رجوع در دولت الکترونیک
E-Govermentاز طریق کیوسکهاى متعددى که از طریق شبکه به هم متصل هستند
اطلاعات و گزارش هاى مدیریتى را به مدیران سازمان ارایه مىدهد.
مدیر نرم افزار مجتمع فنى تهران با اشاره بر اینکه این نرم افزار
داراى۷ زیر سیستم است ، تصریح کرد : زیرسیستم هاى سازمان ، منابع انسانى
سازمان ، جریان کار Work flowو Working timing، نوبت دهى به ارباب رجوع ،
حضور و غیاب کارمندان ، نظر سنجى و پیغام هاى داخلى از جمله این موارد مى
باشند.
نیک نژاد افزود : در زیر سیستم سازمان امکان تعریف چارت سازمانى وجود
دارد که قابلیت ارایه راهنماى طبقات وجود داشته و همچنین تقویم کارى
سازمان قابل تعریف مىباشد.
وى ادامه داد : همچنین در زیر سیستم منابع انسانى امکان تعریف منابع
انسانى مانند کارمند وجود دارد و واحدهاى سازمانى هر یک قابل تعریف مى
باشند.
به گفته وى در زیر سیستم نوبت دهى خودکار با توجه به اطلاعات وارد شده
در مورد کارها و پرسنل، کارها را بین کارمندان تقسیم کرده و بهترین زمان
ملاقات را براى انجام هر مرحله از کار را تعیین مىکند.