
شرکت Tencent که بزرگترین و معتبرترین مرکز ارایه دهنده خدمات اینترنتی در چین محسوب میشود، در ماه آگوست 5 بازی برای ابزار پیامرسان Weixin خود در بازار چین عرضه کرد و هماکنون اعلام کرده که این بازیها تا کنون بیش از 570 میلیون بار بارگذاری شده است.
 
	 
	به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ابزار پیامرسان Weixin که در خارج از مرزهای چین با نام WeChat شناخته میشود، در سراسر جهان بیش از 270 میلیون مشترک فعال دارد. 
	 
	اما این طور که گفته میشود، بازیهای مخصوص این ابزار توسط 500 میلیون مشترک ثبت شده آن در کشور چین بارگذاری شدهاند. 
	 
	مهمترین رقیب این نرمافزار پیامرسان یک ابزار موبایلی ژاپنی موسوم به Line است که تاکنون 30 بازی برای آن ارایه شده است. این طور که گفته میشود این بازیها تاکنون 300 میلیون بار توسط کاربران ثبت شده در سراسر جهان بارگذاری شدهاند. در ماه سپتامبر از سال جاری میلادی اعلام شد که شمار بارگذاریهای این بازیها از 200 میلیون بار هم گذشته است.