اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 15, 2013
9:29 یکشنبه، 24ام آذرماه 1392
کد خبر: 59486

عذرخواهی مدیرعامل یاهو به دلیل اختلال خدمات ایمیل

"ماریسا میر"(Marissa Mayer ) مدیرعامل یاهو گفت از اختلالات سرویس پست الکترونیکی این شرکت که باعث بروز مشکل برای بیش از یک میلیون کاربر شد، "بسیار متاسف" است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، او با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی Tumblr توضیح داد: «هفته گذشته برای مشترکان ما بسیار دشوار و مشکل‌آفرین بود و ما بابت تمام اختلالات ایجاد شده بسیار متاسف هستیم».
 
گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که در اواخر دوشنبه هفته گذشته شرکت یاهو با مشکلات عدیده‌ای برای سرویس پست الکترونیکی خود مواجه شده است. سرویس Yahoo Mail یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت یاهو محسوب می‌شود و روزانه بیش از 100 میلیون مشترک از آن استفاده می‌کنند.
 
شرکت یاهو تایید کرد که این اختلال در دوشنبه گذشته ایجاد شده است، اما هنوز علت این مشکل و تعداد کاربرانی که بر اساس آن دچار مشکل شدند به طور دقیق اعلام نشده است. 
 
مدیرعامل یاهو در پیام اینترنتی خود نوشت: «متاسفانه اختلال ایجاد شده بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی بود که در ابتدا تصور می‌شد. این مسئله باعث شد برای رفع آن چند روز زمان سپری شود».
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.