
بررسی جدید روی بیش از 400 سازمان کوچک، متوسط و بزرگ نشان داد تفاوت میان زیرساختهای شبکهای این سازمانها و آنچه که مدیران شبکه برای افزایش کارایی مشاغل بهآن نیاز دارند به سرعت در حال افزایش است.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، طبق این بررسی نزدیک به 52 درصد سازمانها اعلام کردهاند که قابلیتهای اجرایی، میزان در دسترس بودند و میزان امنیت ابزارهای مدیریتی مهمترین مشکلاتی محسوب میشوند که باعث شدهاند سازمانها از این ابزارها در جریان فعالیت خود استفاده نکنند، با پیچیدگیهای آنها مواجه شوند و به سختی بتوانند از آنها در جریان فعالیتهای مدیریتی استفاده کنند.
این مطالعه توسط مرکز Freeform Dynamics و با پشتیبانی شرکت Barracuda Networks انجام شد تا طی آن مهمترین مشکلات ابزارهای تجاری و سازمانی مشخص شود.
نتایج حاصل از این بررسی نشان داد بسیاری از شبکههای سازمانی به هنگام پاسخگویی به نیازهای مدرن فضای کاری دچار مشکل میشوند و توانایی لازم برای تامین نیازها را ندارند.
"ویلند آلگ"(Wieland Alge) مدیر مرکز Barracuda در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا(EMEA) در این خصوص گفت: «همه چیز در حال افزایش است: ترافیک شبکهها، حجم اطلاعات، میزان دسترسی به سرویسها و تعداد کاربران و دستگاهها. نتایج حاصل از این مطالعه نشان میدهد که شرکتها تا چه اندازه اهمیت افزایشهای قابل ملاحظه در همه بخشها را درک میکنند».
در این بررسی مشخص شده است که تنها 21 درصد سازمانها اعلام کردند که کارمندانشان از راه دور به شبکه سازمانی متصل میشوند و بخش قابلملاحظهای از ترافیک شبکهای را به خود اختصاص میدهند. این در حالی است که 76 درصد سازمانها بر این باورند که طی 3 سال آینده امکان دسترسی از راه دور کارمندان به شبکه سازمانی را فراهم کنند.