مدیرعامل جدید همکاران سیستم، توسعه بازار محصولات جدید، تقویت حرفه ای گری و ارتقاء سطح رضایت مشتریان را مهمترین استراتژی های این شرکت اعلام کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مهدی امیری که در یک نشست مطبوعاتی در جمع روزنامه نگاران رسانه های اقتصادی و فناوری اطلاعات سخن می گفت با اشاره به 25 سال فعالیت همکاران سیستم به عنوان یک شریک تجاری معتبر در کنار بزرگترین صنایع و واحدهای اقتصادی کشور گفت: همکاران سیستم کار خود را با تولید نرم افزار شروع کرده است اما طی ربع قرن فعالیت خود به نحوی رشد کرده که اکنون در جایگاهی است که تولید نرم افزار تنها بخشی از فعالیت اصلی همکاران سیستم را تشکیل میدهد.
امیری گفت: همکاران سیستم اکنون در کنار تولید نرم افزارهای شرکتی، برای تسهیل فرایندهای مدیریتی مشتریانش، به عرضه ی خدماتی ویژه مرتبط با این نرم افزارها نیز می پردازد؛ این تحولات شرکت را به تدریج به سمت فراهم آوردن مجموعه های محصول- خدمتی سوق داده است که میتوان آنها را «راهکارهایی ارزشمند» و نه «نرم افزارهایی» صرف نامید.
راهکاران، سپیدار و دشت ، سه برند جدید برای محصولات همکاران سیستم
مدیرعامل همکاران سیستم با معرفی سه برند جدید برای تازه ترین محصولات این شرکت گفت: امسال با بازسازی معماری برند همکاران سیستم به جدیدترین محصولات این شرکت هویت مستقل دادیم و به این ترتیب سه برند محصولی راهکاران، سپیدار و دشت را برای این محصولات انتخاب کردیم.
به گفته امیری "راهکاران" نام تازه محصول استراتژیک همکاران سیستم است که طی چند سال گذشته تحت عنوان "نسل سوم" برای توسعه آن سرمایه گذاری وسیعی صورت گرفته است. وی "راهکاران" را سرمایه اصلی و رکن آینده شرکت دانست که بر اساس بودجه بندی سال آینده، یک سوم از درآمد فروش همکاران سیستم را به خود اختصاص خواهد داد.
امیری همچنین از رشد فروش "سپیدار همکاران سیستم" ، محصول ویژه کسب وکارهای کوچک، خبر داد و گفت : این محصول که هم اکنون به خوبی جای خود را در بازار باز کرده و شناخته شده است، در سال آینده ۱۵ درصد از فروش کل شرکت را به خود اختصاص میدهد.
به گفته امیری "دشت همکاران سیستم" نیز محصولی ویژه اصناف و فروشگاههای کوچک است که به دلیل سهولت کاربری، تطابق آن با قوانین دولتی و کشش بازار مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.
ارتقاء مشتری راضی به مشتری خشنود
به گفته امیری مشتریان همکاران سیستم همچنان در محور توجه این شرکت قرار دارند و این شرکت روی ارتقای رضایتمندی مشتریان سرمایهگذاری وسیعی انجام میدهد. از این رو برای افزایش رضایت آنها و تبدیل آنها به مشتری خشنود، در سال آینده برنامههایی چون شریک کردن مشتریان در مسیر توسعه محصولات، رضایت سنجی مستمر و لحظهای و همچنین بهبود فرایندها و زیرساختهای پشتیبانی اجرا خواهد شد.
مدیرعامل همکاران سیستم با تاکید بر موضوع کیفیت در این شرکت گفت: در سال ۹۳ شاخصهای کیفی هر بخش از شرکت همکاران سیستم به طور مشخص تعیین شده و اندازهگیری میشود. ما در راستای خشنود کردن مشتریان سطح جدیدی از کیفیت را در شرکت تعریف خواهیم کرد و برای رسیدن به آن در سال آینده برنامه مشخصی داریم.
توسعه حرفهایگری در همکاران سیستم
مهدی امیری، ارتقاء سطح حرفهایگری در همکاران سیستم را یکی دیگر از نقاط تاکید این شرکت در مسیر آینده عنوان کرد و گفت: «همکاران سیستم مجموعهای متشکل از نیروهای بسیار زبده و حرفهای است. ما فضایی برای کار با حرفهایها ایجاد کرده ایم و همواره مشغول ارتقای سطح حرفهایگری در این شرکت هستیم. مراقب ویژه از مشتریان، سخت کوشی، مسئولیت پذیری و پاسخ گویی در برابر عملکرد، از ویژگی های نیروهای حرفه ای همکاران سیستم است»
گفتنی است مهدی امیری، مدیر عامل جدید همکاران سیستم است که در تاریخ ۲۰ آذر امسال به این سمت منصوب شد.