اینترنت و شبکه

بازی

فناوری اطلاعات

March 28, 2014
13:13 جمعه، 8ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61420

86 درصد کاربران بازی‌های آنلاین را ترجیح می‌دهند

آخرین بررسی‌ها نشان داده است که تعداد زیادی از علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های رایگان حاوی آگهی‌های تبلیغاتی را به بازی‌هایی که باید برای آن‌ها پول پرداخت کنند ترجیح می‌دهند.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز تحقیقاتی IHS / WildTangent در آخرین بررسی خود دریافت که علاقمندان به بازی‌های پولی به واسطه ارزش‌های معاملاتی در نسل جدید بازی‌ها تمایل دارند بیش از گذشته در این زمینه پول پرداخت کنند و همین مسئله افزایش درآمدهای تولیدکنندگان بازی‌ها را باعث شده است.
 
علاوه بر این، مراکز تبلیغاتی دریافته‌اند که شرکت‌های بزرگ بیش از گذشته تمایل دارند در بازی‌ها تبلیغات کنند که این مسئله نیز بر درآمدهای تولیدکنندگان بازی افزوده است.
بررسی‌های جدید نشان داده است که 86 درصد کاربران تمایل دارند بازی‌ها را به صورت رایگان و همراه با آگهی‌های تبلیغاتی در اختیار بگیرند تا اینکه با پرداخت پول سعی کنند یک بازی را بدون آگهی‌ها برای خود بخرند.
 
بر اساس این بررسی‌ها همچنین مشخص شد 79 درصد علاقمندان به بازی‌ها اعلام کردند که تمایل دارند با کلیک کردن روی هر یک از آگهی‌های تبلیغاتی کالاهای مجازی دریافت کنند.
 
"کریستین آرینگتون"(Christine Arrington) یکی از تحلیلگران مرکز IHS توضیح داد که کاربران امروزی ترجیح می‌دهند بازی‌ها را همراه با آگهی‌هایی در اختیار بگیرند که برای آن‌ها ارزش معاملاتی دارد و با کلیک کردن روی این آگهی‌ها مزیتی نصیب آن‌ها می‌شود. همین مسئله باعث شده است تا تمایل مراکز تبلیغاتی به انتشار چنین‌ آگهی‌هایی افزایش یابد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.