اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 5, 2014
5:53 شنبه، 16ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61504

شرکت اینفور راهکارهای ERP خود را از طریق پایگاه پردازش ابری آمازون عرضه می‏کند

شرکت اینفور قصد دارد راهکار برنامه‌‏ریزی منابع سازمانی خود را از طریق پایگاه پردازش ابری شرکت آمازون عرضه کند.
 
به گزارش وب‏سایت computerworld، شرکت اینفور قصد دارد راهکار برنامه‌‏ریزی منابع سازمانی خود را از طریق پایگاه پردازش ابری آمازون که خدمات تحت وب (AWS) نامیده می‌‏شود، عرضه کند. شرکت اینفور همچنین قصد دارد برخی از محصولات دیگر خود را از طریق پایگاه IaaS آمازون عرضه کند.
 
بر اساس این گزارش، بسته نرم‌‏افزاری که اینفور قصد دارد از طریق پایگاه آمازون در اختیار مشتریان خود قرار دهد، در حال حاضر کسب و کارهای فعال در صنایع خودروسازی، هوافضا و فناوری‌‏های دفاعی و بیمارستان‏‌ها را هدف گرفته است. این بسته نرم‌‏افزاری کلودسوئیت (CloudSuite) نام دارد. شرکت اینفور همچنین قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی بسته دیگری در حوزه برنامه‌‏ریزی منابع سازمانی عرضه کند که کاربری عمومی‌‏تری دارد.
 
این شرکت همچنین قصد دارد برخی تحلیل‌‏گرهای خود مثل میان‌‏افزار ION و دیگر راهکارهای برنامه‌‏ریزی منابع سازمانی مثل LN، M3 و لاوسون (Lawson) را از طریق پایگاه‏ خدمات تحت وب شرکت آمازون عرضه کند.
 
شرکت اینفور از هم‌‏اکنون در تلاش است تا داده‌‏های کاربران کنونی راهکارهای تحت پردازش ابری خود را به پایگاه‌‏های آمازون منتقل کند. به گفته سخنگویان اینفور این فرایند در 24 ماه آینده به اتمام خواهد رسید. شرکت آمازون یکی از مهم‌ترین عرضه‌‏کنندگان خدمات پردازش ابری است که در این حوزه رقابت بی‌‏امانی را با رقبای خود، یعنی گوگل و مایکروسافت در پیش گرفته است. این شرکت برای اینکه بتواند در این بازار از رقبای خود پیشی بگیرد پیوسته قیمت خدمات پردازش ابری خود را کاهش می‌‏دهد. سخنگویان شرکت اینفور نیز اعلام کرده‌‏اند این شرکت خود را متعهد می‌‏داند به مشتریانش کمک کند تا هزینه‌‏های آی تی خود را کاهش دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.