اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 12, 2014
11:17 شنبه، 23ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61593

تنها ۱۰ درصد از مشتریان شاتل از طریق تبلیغات جذب می‌شوند

شرکت اینترنتی شاتل اعلام کرده است تنها ۱۰ درصد از مشتریانش از طریق تبلیغات جذب می‌شوند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این شرکت مانند روال‌های قبلی خود در دور جدید تبلیغاتش در بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر، از ابتدای سال ۹۳ از یک طرح مفهومی و تبلیغات نگه‌دارنده (Interruptive) بهره برده است.
 
در طراحی جدید بیلبوردهای تبلیغاتی شاتل، بخش عمده‌ای از بیلبورد استفاده نشده است و در بخش کوچکی از آن شاتل به این پرسش که چرا از فضای بیلبورد استفاده نشده، اینگونه پاسخ می‌دهد که کمتر از ۱۰ درصد از مشتریان شاتل از طریق تبلیغات جذب می‌شوند.
 
فارغ از آنکه آیا شاتل قصد دارد در آینده ۹۰ درصد جای خالی در بیلبورد را با تکمیل طرح حاضر پر کند یا نه، با زیرکی به مخاطب می‌گوید چیزهای مهم‌تری هست که مشتریان شاتل بدان خاطر جذب این شرکت می‌شوند.
براساس این طرح، شاتل معتقد است ۹۰ درصد مشتریانش از طریق توصیه به دیگران و با اتکای به سرویس‌دهی مطلوب جذب این شرکت شده‌اند.
 
به طور کلی، این سبک از تبلیغات به جای تبلیغ مستقیم محصول یا خدمت، تصویر سازمان را مورد هدف قرار می‌دهد چراکه در شرکت‌های خدماتی که کالای آنان ملموس و قابل مشاهده نیست، ساختن تصویر سازمان در ذهن مخاطب از پرداخت به جزییات خدمات به مراتب با اهمیت‌تر است.
 
گفتنی است، براساس چندین دوره اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر معرفی برترین اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، شاتل رتبه نخست را در تمامی دوره‌ها به دست آورده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.