اپراتورها

تلفن همراه

May 5, 2014
6:54 دوشنبه، 15ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62024

برخورداری مشتریان شرکتی MTN از شبکه LAN

مشتریان شرکتی MTN هم اکنون می‌توانند از خدمات اپراتورها در زمینه شبکه محلی ارتباطی (LAN) و خدمات پشتیبانی در کشور برخوردار شوند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این اقدام در نتیجه امضای قرارداد مشارکت بین گروه MTN و شرکت «بیزینس کانکشن» (BCX) صورت گرفته است.
 
الیا تسوروس، سرپرست واحد مشتریان شرکتی گروه MTN، در این خصوص گفت: همکاری با شرکت BCX به MTN این فرصت را می‌دهد که به مشتریان شرکتی خود خدمات کامل، مستمر و مدیریت شده‌ای در زمینه شبکه ارائه نماید که وجه تمایز عمده‌ای برای MTN در سطح قاره خواهد بود.
در قالب این مشارکت، دو شرکت مذکور در زمینه مدیریت عملیاتی روزانه خدمات مودم که یکی از خدمات ارزش افزوده محسوب می‌شود، همکاری می‌کنند.
این خدمات شامل تضمین ارائه سطوح بالای خدمات به مشتریان و همچنین حل سریع مشکلات مربوط به خدمات است.
تسوروس خاطر نشان کرد: مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که هنگامی که از شبکه MTN استفاده می‌کنند، به ارتباطات داخلی و خارجی با کیفیتی که شایسته آنهاست دسترسی خواهند داشت. این امر امکان برقراری ارتباطات بین‌المللی را برای مشتریانی که از خدمات مدیریت شده ما استفاده می‌کنند، تسهیل می‌کند.
وی افزود: همچنین این امر سبب می‌شود مشتریان دیگر دغدغه استفاده از شبکه خودشان را نداشته باشند و متحمل هزینه‌های عملیاتی چنین شبکه‌هایی نشوند. مشتریان ما از مزایای یک شبکه کاملاً برون‌سپاری شده برخوردار خواهند بود.
به گفته جان جنکینز، مدیر اجرایی گروه بیزینس کانکشن، هدف از این همکاری ارائه خدمات سطح بالا و شایسته به مشتریان است.
وی در این رابطه گفت: به ندرت پیش می‌آید که ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در حوزه خدمات انفورماتیک شرکتی و شبکه گسترده ارتباطی (WAN) نیز توانمند باشند. بنابراین با مشارکت بهترین شرکتِ ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات آفریقا و بزرگترین اپراتور این قاره، یعنی BCX و MTN، بهترین خدمات در این حوزه به مشتریان عرضه خواهد شد.
MTN پیشتر برای گسترده‌تر کردن پوشش خدمات Global MPLS VPN خود و پوشش دادن کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکای شمالی که در حال حاضر در آنها حضور ندارد، قرارداد مشارکتی با شرکت PCCW Global منعقد کرد.
به گفته تسوروس، MTN این اقدامات را با هدف برآورده‌نمودن نیازهای مشتریان و تضمین جایگاه پیشروی خود در ارائه راهکارهای تجاری و همچنین فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.