لوگوی آسیاتک تغییر کرد
آسیاتک در راستای احترام به حس زیباشناختی مشتریان لوگو خود را به روز کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، ، آسیاتک بعد از کسب رتبه برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت کشور، با توجه به تجربه شرکت های موفق دنیا و با هدف به روز شدن ارتباط خود با مردم، لوگوی برند خود را تغییر داد.
این گزارش حاکی است از آنجا که لوگوها ارتباطات مستقیم و غیر مستقیم برندها با مشتری هستند و شرکت ها تلاش می کنند تا برای جلب نظر مشتری هرچه بیشتر به زیبایی عناصر دیداری برندشان توجه کنند، شرکت انتقال داده های آسیاتک نیز بر این اساس اقدام به اصلاح لوگوی قبلی خود کرد.
بنابراین گزارش در به روز رسانی لوگوی جدید شرکت انتقال داده های آسیاتک، علاوه بر عوامل زیباشناختی به عناصری چون حرکت، سرعت و سادگی توجه شده و فرم مینیمال لوگوی جدید در جهت احترام به حس زیبایی شناختی مشتریان صورت گرفته است.
شرکتهای مختلف در سراسر جهان در شرایط متفاوت تصمیم به تغییر لوگوی شرکت میگیرند چرا که فکر می کنند می توانند عملکرد بهتری داشته باشند و تلاش می کنند تا برای جذب گروه گسترده تری از مشتریان، برند خود را تجدید کنند تا آنجا که در سالهای گذشته شرکت های مختلف با اهداف متفاوت به صورت موفق لوگوی برند خود را مجددا تعریف کرده اند. گاهی این تغییر در راستای تغییر کلی برند بوده است، همانند گوگل که در سال 2012 که شرکت موتورولا را به مبلغ 13میلیارد دلار خریداری کرد و تغییر لوگوی این شرکت در سال 2013، عموم مردم را متوجه این تغییر مالکیت کرد و یا نمونه های موفقی از تغییر لوگو و برند ایرانی مانند بانک ملت که تا حد امکان این تغییر را به خوبی انجام داد و بسیاری از نمونه های تغییر لوگو برند که در اندک زمانی باعث پیشرفت و محبوبیت آن برند در بازار داخلی و یا جهانی شد.
بنابراین گزارش کاربران و مشترکان قدیم و جدید شرکت انتقال داده های آسیاتک از این به بعد می توانند منتظر خدمات جدیدتری در راستای رضایتمندی از سرویس های این برند باشند.