نقش مخابرات در اقتصاد کشور بسیار تأثیرگذار است. توسعه و گستردگی شــرکت از نظر مشتری ، کارکنان و شبکه ( شبکه فنی و شبکه ارتباط با مردم ) قابل تأمل است. این گستردگی ، این بنگاه عظیم را منحصر به فرد کرده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پور رنجبر با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : شرکت باید حافظ منافع ذی نفعان و حامی مشتریان باشد .
مدیر عامل سابق شرکت مخابرات ایران با اشاره به هفت حوزه عملیاتی و 40 هدف تعیین شده در برنامه تحول در این شرکت گفت : در حال حاضر هیأت مدیره ی شرکت مخابرات مؤلفه های نظری و عملی لازم را در اختیار دارد و زمان آن رسیده که استراتژی شرکت به طور کامل پیاده سازی شود .
وی با اشاره به چالش های پیش رو در برنامه تحول گفت : مدل عملیاتی این برنامه تحول کامل شده است . به طوری که با وجود 50 درصد امکانات ، رشد چشمگیری در حوزه بازاریابی صورت گرفته و تمام آنچه به بازار عرضه شده، خریدار و مشتری داشته است .
مهندس پور رنجبر به وجود مدیریت منسجم در برنامه تحول شرکت ارتباطات سیار اشاره کرد و گفت : این شرکت توانست با مدیریت منسجم بخوبی استراتژی مورد نظر را اجرا کند و نتایج خوبی بدست آورد.
وی با بیان اینکه امروز در حوزه سیاستگذاری به گستردگی و هماهنگی رسیده ایم گفت : بخشی از کار مربوط به ایده و راهبرد و بخش دیگر آن اجرا می باشد.
مدیر عامل سابق شرکت مخابرات ایران افزود : دو هدف متعالی شرکت ، یکی اجرای تفکر حرفه ای و دیگری ایجاد همگرایی بین دو حوزه ثابت و سیار است .