اپراتور دوم تلفن همراه به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت مخابرات کشور، با تمرکز بر نمایش محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری جدید نسل 3 و بالاتر با شعار «تجربه زندگی دیجیتال»، محصولات جدید خود را ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2014) از امروز به مدت 4 روز در نمایشگاه بین المللی تهران برپا شد.
در این نمایشگاه مانند سال های گذشته، اپراتور دوم تلفن همراه با حضور در سالن اختصاصی 27 و غرفه های فضای باز، محصولات و خدمات خود را با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال» به نمایش گذاشته است.
این اپراتور تلاش دارد تا محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری جدید نسل 3 و بالاتر را در حوزه های مختلف به نمایش درآورد.
از جمله خدمات جدید ایرانسل در نمایشگاه امسال، پورتال عرضه محتوای صوتی و تصویری با نام های تجاری «ریتم» و «زوم» و فروشگاه بازی های موبایلی با نام تجاری «بازیک» است.
همچنین سایر محصولات از جمله خدمات سلامت همراه، آموزش همراه، بیمه خرد، کیف پول همراه و خدمات بانکداری و پرداخت همراه از طریق بسترهایی نظیر NFC ، نرم افزار کاربردی کتابخوان همراه و نرم افزار واقعیت افزوده با نام تجاری «نشان» و نیز خدمات ابری ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من، سرویس اعلام دسترسی، صدای جادویی، پیشخوان ایرانسل، آهنگ پیشواز، ویترین، پیامک صوتی، خدمات اطلاعات شهری، باجه ایرانسل و جعبه کمک های تماس، در کنار روشهای شارژ، سرویس #7*، چارسوی ایرانسل و مسابقات پیامکی، طرحهای تشویقی پاییزه در این نمایشگاه ارائه میشود.
علاوه بر این، راهکارهای سازمانی ایرانسل در قالب یک غرفه مجزا به نمایش گذاشته شده است.