سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

January 14, 2015
18:48 چهارشنبه، 24ام دیماه 1393
کد خبر: 66593

همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم در هتل المپیک برگزار شد

مدیرعامل همکاران سیستم گفت: «کشف نیازهای مشتری، به‌کارگیری تکنولوژی، ارائه راهکارهای هوشمندانه و مشارکت در مدیریت خردمندانه‌ی سازمان مشتری، ماموریت همکاران سیستم در این سال‌ها بوده است».           
SG1.jpg
 
مهدی امیری که در همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم و در جمع ۷۵۰ نفر از مدیران ارشد و متخصصین صنایع مختلف سخن می‌گفت، با اشاره به برخورداری ۲۰ هزار شرکت بزرگ، متوسط و کوچک از محصولات و راهکارهای این شرکت نرم‌افزاری گفت: «راهکاران خدمات ویژهای متناسب با فرآیندهای تخصصی صنایع برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم میکند که با پیادهسازی آن، ارزش افزوده متفاوتی برای مشتریان ایجاد می‌شود». 
 
امیری در ادامه افزود در دو سالی که از تولید راهکاران میگذرد بیش از ۵۰۰ مشتری از این محصول استفاده می‌کنند.                    
به گفته امیری مفاهیمی مانند هوشمندی تجاری (BI)، اتصال به اپلیکیشن‌های موبایل و وجود امنیت کافی برای حفاظت از اطلاعات، از مهمترین نیازهای روز مشتریان است که «راهکاران» برای آن‌ها پاسخ مناسب دارد.
در ادامه این همایش فرید فولادی مدیر واحد مدیریت محصول و بازاریابی همکاران سیستم به بیان ویژگی‌های «راهکاران» پرداخت و گفت: « همکاران سیستم برای توسعه راهکاران نیازهای تمام سطوح سازمان را مد نظر قرار داده است».
 
SG CEO.jpg
 
او همچنین چگونگی پوشش و بهینه‌سازی فرایندهای کسب و کار توسط «راهکاران» را با نمایش یک فیلم کوتاه برای حاضران تشریح کرد. در این فیلم فرایندهای سازمان مشتری شبیه‌سازی شده بود.
فولادی با اشاره به اینکه  همکاران سیستم بطور مداوم در حال کامل‌تر کردن این سبد محصولی و ارتقاء سطح خدماتی آن است، گفت: «ما پاسخ‌گویی به نیازهای خاص هر صنعت را از ابتدا در دستور کار خود قرار داده بودیم».
هم‌زمان با برگزاری این همایش، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی همکاران سیستم نیز در هتل المپیک آغاز به کارکرد. 
در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت ۱۹۰۰ متر مربع برگزار شده، ویژگی‌های راهکاران به تفکیک حوزه‌های محصولی، زیرساخت‌های فنی آن و همچنین خدمات همکاران سیستم در زمینه‌های آموزش و پشتیبانی به علاقمندان معرفی شده است.
برگزاری سه کارگاه با هدف افزایش دانش تخصصی شرکت کنندگان درباره مفاهیم نرم‌افزارهای کسب و کار، نیز از جمله برنامه‌های روز نخست بود.       
نمایشگاه همکاران سیستم روز شانزدهم دی‌ماه نیز در محل هتل بین‌المللی المپیک تهران برقرار بوده و بازدید از آن برای علاقه‌مندان آزاد است.
 
راهکاران همکاران سیستم یک ERP کامل است که برای توسعه آن تمام نیازهای سازمان مدنظر قرار داده شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.