رگولاتوری

February 15, 2015
7:31 یکشنبه، 26ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67512

10 اسفند؛ آخرین مهلت حل اختلال موبایل‌ها

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: شرکت ارتباطات سیار برای برطرف‌سازی اختلالات خود تا دهم اسفندماه زمان خواسته است.
 
غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان رفع اختلالات اپراتور اول تلفن همراه توضیح داد: بر اساس آخرین مذاکرات و هماهنگی با شرکت ارتباطات سیار، قرار شده است به این شرکت برای حل مشکلات مربوط به آنتن دهی تا دهم اسفند فرصت داده شود.
 
وی درعین حال عنوان کرد: به هر حال این شرکت ملزم است برای گسترش 3G در کشور فعالیت‌های خود را دنبال کند و به هر صورت فعالیت‌های توسعه‌ای گاهی اختلالاتی را به دنبال خواهد داشت.
 
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات در پاسخ به این سوال که از مهرماه به‌طور دائم زمان‌هایی برای حل این مشکلات اعلام شده و در نهایت با گذشت حدود شش ماه همچنان این اختلالات ادامه دارد، اظهار کرد: بررسی‌هایی که ما بر روی شاخص‌های همراه اول داشته‌ایم گویای آن است که وضعیت سرویس‌های این اپراتور نسبت به آبان‌ماه بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.
 
داداش‌زاده در پایان یادآور شد: ما در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در دوره‌های زمانی مختلف به‌طور آزمایشی با برخی از مشترکان تلفن همراه تماس گرفته و از آنها در خصوص خدماتی که دریافت می کنند نظرخواهی می‌کنیم. براساس اطلاعاتی که از این طریق به دست آمده نیز، اوضاع طی ماه‌های گذشته بهتر شده اما به هر صورت همان‌طور که اشاره شد عملیات توسعه‌ای گاه مشکلاتی را نیز به دنبال دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.