باندپهن

باندپهن ثابت

March 1, 2015
10:31 یکشنبه، 10ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67908

شرکت مخابرات ایران، گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان ، امروز در مراسمی به مهندس ابراهیمی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اهداء شد.
 
 
چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، مهندس نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت، مهندس ابراهیمی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از بنگاه داران اقتصادی کشور امروز 9 اسفند 93 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، با توجه به سنجش شاخص های تعیین شده در خصوص میزان رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی شورای سیاست گذاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت مخابرات ایران توانست لوح و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند.
 
مهندس ابراهیمی در حاشیه این مراسم، در خصوص اولویت های تعین شده فعالیت های قابل اندازه گیری این ارزیابی گفت: ما 4 گروه ذینفع شامل: مشترکان (مصرف کنندگان) ، سهامداران ، کارکنان و دولت داریم که البته اولویت اصلی برنامه های اجرایی شرکت، مصرف کنندگان یا همان مشترکان می باشند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پاسخ به تمامی نیازهای مشترکان و ارایه بهترین خدمات و پشتیبانی را از مهمترین برنامه های تعیین شده مدیریت جدید شرکت دانست و افزود: در تلاشیم با خدمت خوب و پشتیبانی مناسب، ارایه خدمات به مشتریان را ساده کرده و کانال های دسترسی آنان به خدمات مخابراتی را افزایش دهیم.
 
وی راه اندازی سامانه 2020 برای پشتیبانی از خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) را نمونه این خدمات عنوان کرد و گفت: با توسعه این بخش پیش بینی شده مشترکان بدون هیچ گونه معطلی در سامانه پاسخگویی، پاسخ خود را دریافت کنند.
 
مهندس ابراهیمی با اشاره به اینکه نگاه به پاسخگویی مناسب به مشتریان در کل شرکت مخابرات ایران حاکم شده افزود: با توسعه این بخش، کانال های دسترسی برای مشتریان تجاری ، دولتی و مشتریان بزرگ نیز افزایش خواهد یافت.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به عملکرد شرکت ارتباطات سیار در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد دفاتر ارتباطی همراه اول، راه اندازی خدمات نوین ارتباطی ، توسعه ارایه خدمات از دور ، ارتقاء کیفیت خدمات و گذر از نسل 2 به نسل های 3 و 4 امیدواریم مصرف کنندگان این حوزه دیگر مشکلی نداشته باشند.
 
وی با بیان اینکه اولویت کاری سال 94 شرکت مخابرات ایران، حمایت از حقوق مصرف کنندگان است گفت: سعی داریم تمام خدمات مخابراتی بدون صرف وقت و هزینه های جابه جایی برای مشتریان انجام شود.
 
مهندس ابراهیمی در پایان، برگزاری این همایش را کاری ارزشمند و پسندیده در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود: این اقدام نشان داد که دولت عزم جدی در ایجاد فضای رقابتی و حمایت از مصرف کنندگان دارد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.