تلفن همراه

گوشی

March 8, 2015
9:11 یکشنبه، 17ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68151

آیا نمایشگرهای گلکسی S6 و S6 اج با مشکل مواجه اند؟

همانطوری که مطلع هستید حدود یک هفته پیش سامسونگ دو تلفن هوشمند پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج را رونمایی کرد و این دو محصول توجه کاربران و صد البته رسانه ها را به صورت کامل معطوف خود کردند.
 
اکثر منابع معتبر پس از تجربه های اولیه با دو کهکشانی کره ای ها آنها را مورد ستایش قرار دادند و معتقد بودند سامسونگ به شکل تمام و کمال محصولاتی منحصر به فرد و قدرتمند را آماده کرده تا مجدداً و با تمام قوا به میدان نبرد تلفن های هوشمند باز گردد.
 
اما حالا گزارشی تازه از کره جنوبی حکایت از این دارد که موبایل های جدید سامسونگ ممکن است با یک مشکل جدی مواجه باشند.
 
 
گلکسی S6 و S6 اج در یک هنجار شکنی آشکار به صورت کامل بر مبنای تکنولوژی های خانگی سامسونگ توسعه یافته اند و کمپانی کره ای در هنگام طراحی و تولید آنها تصمیم گرفت تا به کار گیری محصولات پیاده سازی شده توسط سایرین خصوصاً کوالکام را کنار بگذارد.
 
چنین تصمیمی مستلزم این بوده که کهکشانی های جدید بی نقص و بهترین باشند در غیر اینصورت اعتماد کاربران به سامسونگ از بین می رفت، لذا آنها عالی ترین سخت افزارهای ممکن را در این دو موبایل جدید به کار بستند و ظاهری تا حدی متفاوت نسبت به گذشته برای شان خلق نمودند.
 
وب سایت G For Games اخیراً با اشاره به گزارشی که در Asia Today انتشار یافته، اشاره به مشکلی دارد که ممکن است برای سامسونگ دردسر ساز شود. بر اساس نوشته های سایت کره ای نمایشگر دو اسمارت فون مورد بحث در قسمت انتهایی لبه ها نسبت به لمس کاربر واکنشی نداشته و با اشکال مواجه هستند.
 
طبق اطلاعات موجود در این گزارش و همینطور تست های اولیه، ظاهراً مشکل یاد شده در مدل استاندارد گلکسی S6 مشهود تر بوده و نسخه ی اج با اشکال کمتری مواجه است. ویدئویی که در انتهای مطلب آمده نیز سعی دارد این موضوع را به کاربران نمایش دهد.
 
در ویدئوی مذکور اپلیکیشنی مورد استفاده قرار گرفته که با لمس هر منطقه از نمایشگر به صورت دقیق در آن یک خط مشکی رنگ رسم می شود، همانطوری که می توان دید هر چه کاربر تلاش می کند موفق نمی شود در لبه ی انتهایی نمایشگر حتی یک خط هم ترسیم نماید.
 
هنوز مشخص نیست این مشکل حاصل نرم افزار گلکسی S6 است و یا سخت افزار آن و آیا سامسونگ قادر به برطرف کردنش با یک به روز رسانی خواهد بود یا خیر؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم مسئله ی مورد بحث تا چه حد ممکن است برای شرکت کره ای دردسر ساز شود و یا حتی کاربران این محصولات چقدر احتمال دارد به این موضوع توجه نمایند و در حین استفاده از آنها با مسئله ای جدی مواجه گردند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.