هر یک از مطالب خود را در LinkedIn تحلیل کنید
شبکه اجتماعی LinkedIn قابلیت جدیدی در اختیار مشترکان خود قرار داده است که به موجب آن تجزیه و تحلیلهای مربوط به پست منتشر شده را میتوان در اختیار گرفت.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این قابلیت جزییات اطلاعات مربوط به هر پست منتشر شده را به اشتراک میگذارد و دادههای دقیق در مورد کسانی که مطلب شما را خواندهاند را ارایه میدهد. به عنوان مثال، این ابزار تحلیل جدید مشخص میکند کدام یک از صنایع به مطلب شما توجه بیشتر داشتهاند، بیشترین ترافیک از طرف کدام کاربر بوده است، مهمترین عناوین شخصی که سراغ مطلب آمدهاند چه کسانی بودند و …
شبکه اجتماعی LinkedIn اعلام کرد کلیه کاربران آن هماکنون میتوانند قابلیت تحلیلی مذکور را در اختیار بگیرند.
با این ابزار تحلیلی شما میتوانید هر یک از مطالبی که به اشتراک گذاشتهاید را انتخاب کنید و نمودار تحلیلی مربوط 6 ماه گذشته آن را در اختیار بگیرید. شما میتوانید هر یک از روزها را به صورت جداگانه انتخاب کنید و بخشهای مختلف اطلاعات تحلیلی را با دیگران به اشتراک بگذارید.
شما همچنین میتوانید یک گزارش مختصر بازدید کاربران، تعداد لایکها، کامنتها، اشتراکگذاریها و … را در مورد هر یک از مطالب خود در اختیار بگیرید.