تلفن همراه

گوشی

May 11, 2015
22:24 دوشنبه، 21ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69936

50 درصد تخفیف ویژه برای هزینه تعمیرات خارج از محدوده گارانتی

سرویس ویژه سامسونگ برای گوشی‌های سریNote 4  و Note Edge راه‌اندازی شد.
سامسونگ الکترونیکس، از ارائه «خدمات ویژه» برای برخی از گوشی‌های هوشمند خود خبر داد. از این پس کاربران گوشی‌های سری Note 4 و Note Edge می‌توانند با ثبت‌نام و درج مشخصات خود در وب‌سایت خدمات ویژه، طی دستورالعملی که در ذیل به آن اشاره شده است، از مزایای منحصربه‌فرد این برنامه، که فراتر از ضمانت استاندارد رایج و پوشش‌های مربوط به آن است، بهره‌مند شوند.
به منظور استفاده از این برنامه، لازم است یکی از گوشی‌های سری Note 4 و Note Edge را از فروشگاه‌های مجاز سامسونگ خریداری کنید. با خرید یکی این محصولات، شما می‌توانید از امتیازهای این برنامه بهره‌مند شوید و پس از انجام مراحل ثبت‌نام، ظرف حداکثر 60 روز پس از تاریخ خرید، مشتری ویژه سامسونگ خواهید بود و درنتیجه امکان استفاده از «خدمات ویژه» سامسونگ، در طول مدت شش ماه از تاریخ خرید، برایتان فراهم می‌‌شود. این خدمات شامل یک‌بار تعمیر با 50 درصد تخفیف در طول شش ماه از تاریخ خرید (تاریخ مندرج روی فاکتور) برای تعمیرات خارج از گارانتی است. منظور از تعمیرات خارج از گارانتی، آن دسته از تعمیراتی است که به صورت متعارف توسط گارانتی پوشش داده نمی‌شوند، مانند مشکلات ناشی از ضربه خوردگی، آب خوردگی، شکستن صفحه LCD و غیره. بدیهی است تعمیر دوم و تعمیرات بعدی، تحت پوشش این برنامه قرار نخواهند گرفت.
به منظور ثبت‌نام در این برنامه ویژه، کافی است اطلاعات محصول خریداری شده شامل نام مدل، شماره سریال، IMEI، محل و تاریخ خرید همراه با اطلاعات شخص خریدار و همچنین تصویر فاکتور را حداکثر ظرف مدت 60 روز از تاریخ خرید محصول، در وب‌سایت خدمات ویژه به آدرس www.servicecare-mena.com یا از طریق تماس با مرکز تلفن سامسونگ به شماره 021-42132 در پایگاه اطلاعاتی درج کنید. همچنین توجه داشته باشید هنگام استفاده از این برنامه، ارائه فاکتور خرید و کارت شناسایی عکس‌دار الزامی است./
پایان خبر
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.