تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 30, 2015
13:56 سه شنبه، 9ام تیرماه 1394
کد خبر: 71587

خدمات ابری جدید اوراکل برای آسان‌سازی فعالیت فروشگاه‌های آنلاین

اوراکل تلاش خود را برای جذب هرچه بیشتر کاربران به سمت تجارت الکترونیک ارتقا داد و در این زمینه خدمات ابری جدید را به عنوان بخشی از مجموعه ابزارهای Customer Experience (CX) خود ارائه کرد.
 
سیستم جدید Commerce Cloud اوراکل که فروشگاه‌های آنلاین را هدف قرار داده است، سرویس‌هایی که از یک ابزار تجارت الکترونیک توقع دارید را ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به سیستم سازنده ویترین فروشگاه مجازی، موتور پیشنهاد محصولات مختلف، ابزار ویژه تبلیغات، گزارش‌دهی، پرداخت، طراحی قالب‌ها و سیستم بهینه‌سازی موتور جست‌وجو(SEO) اشاره کرد.
 
پلتفرم نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) اوراکل نخستین بار اوایل سال جاری معرفی شد. اما این شرکت هم‌اکنون سرویس مذکور را به عنوان کلید اصلی متمایز برای مجموعه ابزارهای CX مورد استفاده قرار می‌دهد.
«کِن ولپ» مدیر مرکز توسعه محصول در شرکت اوراکل با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «سیستم Commerce Cloud به کسب و کارهای آنلاین کمک می‌کند که از این پس در مورد استقرار کدها، ارتقا برنامه و مدیریت روزانه زیرساخت‌ها نگرانی نداشته باشند».
 
لازم به ذکر است که اوراکل به واقع استفاده از سیستم Commerce Cloud را آسان کرده است. این شرکت‌ بزرگ نرم‌افزاری اعلام کرد مهارت پایه کدگذاری تنها ابزار مورد نیاز برای استفاده از این پلتفرم خواهد بود. برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری نیز اوراکل توضیح داد که معماری رابط برنامه‌های کاربردی Commerce Cloud به این پلتفرم کمک می‌کند تا به آسانی بر پایه نیاز کسب و کارها ارتقا یابد
 
شرکت اوراکل بر حسب میزان گستردگی فضای IT مرتبط با تجارت الکترونیک، تفاوت‌های قابل ملاحظه برای این سیستم در نظر گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.