فروش 35 میلیون گوشی Xiaomi در سه ماه نخست 2015
شرکت Xiaomi طی ماههای اخیر اقدامات قابل ملاحظهای انجام داده است. این شرکت چینی هماکنون تمرکز ویژه بر طراحی و جزییات محصول دارد و به صورت خاص روی برخی بازارها تمرکز کرده است تا بتواند برند خود را بهتر از گذشته به کاربران جهانی معرفی کند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این استراتژی باعث شد تا شرکت Xiaomi در فصل نخست سال 2015 میلادی بیش از 35 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی به فروش برساند.
این یک موفقیت قابل ملاحظه برای این شرکت نوپا است. اما با وجود این تعداد گوشی فروخته شده، Xiaomi همچنین خود را به بازارهای محلی محدود کرده است و به خصوص برای ورود به بازار جهانی نگرانیهای فراوان دارد.
کارخانه چینی Xiaomi از نظر کیفیت محصول و قیمت نهایی با بسیاری از گوشیهای پیشرفته رقابت میکنند و البته به صورت همزمان به تولید گیرندههای تلویزیون، هدفون و باتریهای شارژی اضطراری مخصوص دستگاههای موبایلی هم مشغول است.
این شرکت پس از بررسیهای فراوان چندی پیش اعلام کرد که برنامهریزیهایی برای ورود به بازار آمریکا و اروپا انجام داده است و برای تاسیس فروشگاههای خود در این دو منطقه به زودی اقداماتی را انجام میدهد.