اپلیکیشن

تحلیل بازار

رسانه‌های اجتماعی

October 24, 2015
13:31 شنبه، 2ام آبانماه 1394
کد خبر: 73964

ماهی یک میلیارد بار به توئیتر مراجعه می‌شود

در پایان هر فصل توئیتر گزارش مالی خود را منتشر می‌کند تا وضعیت سود و درآمدهای آن مشخص شود. این شرکت روز گذشته گزارش خود را برای سه ماهه سوم 2015 منتشر کرد و مشخص شد که استراتژی‌های گسترده توئیتر نتوانسته است در این دوره زمانی کاربران جدید را به این شبکه اجتماعی اضافه کند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت توئیتر در این گزارش به جای آنکه بر تعداد مشترکان خود تاکید کند،‌ اطلاعاتی را در رابطه با تعداد مشاهده و مراجعه این کاربران به سایت خود منتشر کرد.

این شرکت اعلام کرد 300 میلیون مشترکان آن در طول هر ماه یک میلیارد بار به صورت مجزا از توئیتر دیدن می‌کنند و روی آن توئیت‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. این توئیت‌ها در نهایت روی بیش از 3 میلیون دامنه اینترنتی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

«مایکل داکر» مدیر دو بخش Syndication  و  Digits در شرکت توئیتر گفت: «این یک اتفاق بزرگ است. در طول هر ماه بیش از یک میلیارد بار از سایت ما دیدن می‌شود».

این نخستین باری است که توئیتر آمار مربوط به تعداد بازدیدهای خود را هم منتشر می‌کند. البته باید توجه داشت که هیچ شبکه اجتماعی تاکنون به این مسئله اشاره نکرده است و همه رقبای توئیتر معمولا روی تعداد مشترکان خود تمرکز دارند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.