ماهی یک میلیارد بار به توئیتر مراجعه میشود
در پایان هر فصل توئیتر گزارش مالی خود را منتشر میکند تا وضعیت سود و درآمدهای آن مشخص شود. این شرکت روز گذشته گزارش خود را برای سه ماهه سوم 2015 منتشر کرد و مشخص شد که استراتژیهای گسترده توئیتر نتوانسته است در این دوره زمانی کاربران جدید را به این شبکه اجتماعی اضافه کند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت توئیتر در این گزارش به جای آنکه بر تعداد مشترکان خود تاکید کند، اطلاعاتی را در رابطه با تعداد مشاهده و مراجعه این کاربران به سایت خود منتشر کرد.
این شرکت اعلام کرد 300 میلیون مشترکان آن در طول هر ماه یک میلیارد بار به صورت مجزا از توئیتر دیدن میکنند و روی آن توئیتهای خود را به اشتراک میگذارند. این توئیتها در نهایت روی بیش از 3 میلیون دامنه اینترنتی به اشتراک گذاشته میشوند.
«مایکل داکر» مدیر دو بخش Syndication و Digits در شرکت توئیتر گفت: «این یک اتفاق بزرگ است. در طول هر ماه بیش از یک میلیارد بار از سایت ما دیدن میشود».
این نخستین باری است که توئیتر آمار مربوط به تعداد بازدیدهای خود را هم منتشر میکند. البته باید توجه داشت که هیچ شبکه اجتماعی تاکنون به این مسئله اشاره نکرده است و همه رقبای توئیتر معمولا روی تعداد مشترکان خود تمرکز دارند.