تلفن همراه

گوشی

December 13, 2015
9:02 یکشنبه، 22ام آذرماه 1394
کد خبر: 74977

هواوی احتمالا نکسوس سال آینده را هم خواهد ساخت

دو سه ماهی است که از عرضه‌ی نکسوس‌های جدید گوگل می‌گذرد و یکی از دو نکسوس جدید، ساخته‌ی شرکت هواوی است. اولین بار است که گوگل برای ساخت نکسوس با هواوی همکاری می‌کند، اما این طور که به نظر می‌رسد، این همکاری قرار است ادامه داشته باشد. البته گوگل قبلا هم با شرکت‌هایی مثل LG یا سامسونگ برای ساخت نکسوس همکاری‌های متعددی داشته است و همکاری دوباره‌ی این شرکت با هواوی موضوعی دور از ذهن نیست.
 
احتمالا از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در نکسوس سال آینده استفاده خواهد شد.
این خبر را «پان جیوتانگ»، یکی از تحلیلگران چین داده است. «جیوتانگ» معتقد است که حداقل یکی از نکسوس‌های ۲۰۱۶ را هواوی می‌سازد.
 
او هم‌چنین به این موضوع اشاره کرد که احتمالا از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در نکسوس سال آینده استفاده خواهد شد. این احتمال هم کم نیست؛ به خصوص که نکسوس 6P در حال حاضر از یک اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده می‌کند.
 
زمان زیادی از عرضه‌ی نکسوس جدید و نسخه‌ی جدید اندروید نمی‌گذرد و انتظار هم نداریم تا به این زودی‌ها، رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل را ببینیم. در نتیجه این خبر را هم فعلا به عنوان یک شایعه نگاه می‌کنیم. با تمام این اوصاف، منتقدان از نکسوس 6P بسیار راضی هستند و از این گوشی به عنوان بهترین گوشی اندرویدی ساخته شده یاد می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.